pondělí 22. listopadu 2010

Red!!!

Nesnášim tohle počasí a chci chci chci tři metry sněhu! Ono nejde jenom o to že prší a to je strášně otravný...jde o to hnusný šedivo...to mi totiž hrozně kazí náladu a je mi z toho tak nějak nanicovatě... K tomu se přidá ještě fakt že jsem nějaká nemocná a od kašle mě hrozně bolej žebra k tomu ještě to že mám (už zase sakra!) opar a ještě k tomu tlupa nepříjemnejch úředníků (vydávání řidičáku a posměšky nad různejma účesama na fotkách a ve skutečnosti) a navíc jsem už zase bez koruny... No a blbá nálada je tady! Ach jo...

Ale... Ono to má i tu lepší stránku... :) Slečny rosničky hlásí snížek a mráz! Nemocná nemůžu bejt furt (jsem se právě rozhodla!) a zítra si dojdu k doktorovi! Opar umlátim krémem! Řidičák mám úředníci mi můžou bejt zase načas uplně fuk! Účesy si můžu měnit jak chci! (Musim se nutně obarvit!!!) A peníze? Ty budou a my nebudem tak co :)

A navíc... Když se mi rozpadly jedny boty....koupim si nový! :) A červený! Protože červený boty jsou nejlepší věc na světě! (Nebo aspoň jedna z nejlepších věcí na světě :) ) A vždycky mi zvednou náladu :)

A co jí zvedá vám? 

Koukejte na to z tý lepší stránky! :) Být optimistou je každodenní boj....ale víte co? Fakt stojí ze to bojovat! :) Tak do toho! 

Alice

(cha teď jsem zvedla náladu sama sobě :) super!) 

A je v nich teplo a maj vevnitř kožíšek!

A maj poctivou podrážku takže se tuhle zimu možná nezmrzačim :)

(a máme na koleji hnusný špinavý lino já vim...a nevadí mi to :D )

13 komentářů:

  1. červené lesklé jsem teď viděla v jednom outletu a dráždily mě...možná zakoupím :)

    OdpovědětVymazat
  2. VEZMEŠ SI MĚ? Takhle by aspoň ty boty byly v rodině a já bych na ně mohla každej den koukat.

    OdpovědětVymazat
  3. krásná barva, taky mám něco červeného, co mi zvedlo náladu, zítra na to zveřejním na blogu :) a máš pravdu, stojí sakra za to bojovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Alice, ty tvoje články jsou geniální. Teď si mi fakt zvedla náladu a boty jsou super!

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, to byl osud, tyhle jsou určitě ještě lepší!!

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůů, ty jsou! Taky bych podobné na zimu potřebovala, obávám se, že zmrznu :/

    OdpovědětVymazat
  7. ty jsi fakt poklad :) super clanek, taky mi zvedl naladicku :) je takovy.. povzbudivy, ze i kdyz je blbe, nic nemuze byt vecne! svata pravda, ale bacha, potvora plati i opacne,kdyz je moc dobre, muze byt brzy moc zle :/ .. aby zas bylo lip :) pripomnela si mi, ze musim jit vymenit ridicak, furt to odkladam ze je hnusne a budu vypadat na fotce blbe a tak. doted tam mam pic ze 17cti, sakra, ta zmena bude bolet .)) botky jsou perfektni!! a zboznuju modre puncochy .) brzy se uzdrav!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty jsou teda úža žůža! Můžu se zeptat, odkud je máš? :)
    J.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuju moc a moc všem jste zlatý :)
    J. - jsou z takoýho malýho krámku u nás ve městě ani to neni žádná značka...

    OdpovědětVymazat
  10. tie boty mi velmi pripominaju toto: http://www.term.cz/znacky-obuvi/asylum/podzimzima-2010/?tx_odcatalog[show]=detail&tx_odcatalog[uid]=12059

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.