pondělí 15. listopadu 2010

Procházka...

Mám ráda když se vydám ve 14.00 na procházku s kamarádem...potom se rozhodneme jít na kafe skončíme na Hnátě u piva (teda já u kofoly!) odtama pokračuju na kafe ke kamarádovi kde vykydnu až do večera potom jdeme na Palačinkovou párty a nakonec půl noci protancuju v klubu a domů přitáhnu kolem čtvrté ráno... :) Tak to je popis mého minulého úterý... No to je divočina říkáte si? A teď si představte že takhle to mám vlastně každý den! Uvědomila jsem si že od začátku roku (školního) jsem nestrávila jedinej večer na koleji že bych si třeba v devět pustila film a šla spát... Sákriš! Ten studentskej život to je jízda :)

Ale baví mě to! Hrozně moc!!! No a za chvíli začnou zápočtový testy a takový srandy takže očekávejte blog plný hrůzy a děsu ohledně toho co-že-se-to-v-tý-škole-děje! No to bude taky jízda...na tu už se ale tak moc netěším... Třeba na archeologii středověku se mi podařilo dojít jenom jednou (a to jsem tam usínala...) no omlouvá mě snad to že je to od 8 ráno a večer předtím bývá zasvěcen tanci :) Ehm jak to tak píšu tak si uvědomuju že bych se měla začít shánět po nějakých materiálech! 

A dnes? Za chvíli jdu na hokej! Hustý! Nikdy jsem nebyla na hokeji tak jsem hrozně zvědavá no a doufám že to nebude uplná nuda... A pak se uvidí :)

A co vy? Dáváte si dvanáctihodinové jízdy? Byli jste někdy na hokeji? A už se učíte? (Jestli jo tak mi to ale radši neřikejte byla bych akorát vystresovaná...)

Mějte se krásně!

Alice

Prouhatý nohy :) (chtěla jsem jakou outfitovou fotku ovšem nějak se to nezadařilo...tak sorry no...)

Pichlavý...

Šípky scvrklý...

Koleje! :)

Další pichláky...

A obraz co jsem dostala (tak trochu vyškemrala :) ) od kamaráda... Potápěč! :)

10 komentářů:

  1. tie botičky sú bombové!! ale aj silónečky :))
    takýto študenstký život, si predstavujem aj ten môj.. :)) verím, že nesklame :)

    OdpovědětVymazat
  2. Obraz boží! Dobře, že sis ho vydupala! :D Jak je velkej?

    OdpovědětVymazat
  3. Hekoj..taková nostalgie..byla jsem asi dvakrát a bylo to husté. Malincí hokejisti dole na ledě se pohybovali v reálném čase, od ledu šla zima, ve stáncích čepovali pivo, v kotli to vřelo a všichni chlapi mě, 14-ti letou holku, pozorovali :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten fragment outfitíku vyzerá skvelo. Poteš naše oči aj full body shotom.) To akoby si opísala moje študentské časy.. jedná veľká 5ročná žúrka. Užívaj!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné pruhaté nohy! kde se dají takové koupit? :)

    OdpovědětVymazat
  6. haha, ja stravila kousek nedelniho odpoledne prolitnutim stopadesati stranek o zpravodajstvi (nejspis abych mela vymluvu, ze nemam napsanej clanek).. asi po hodine jsem si rikala, jestli blbe vidim, nebo tam fakt neni nic podstatneho.. potom jsem si precetla otazky z lonskeho testu.. mela jsem chut si vyrvat vlasy, ze sem tim ctenim skript stravila tak dlouho, nebot to by vymyslel i neandrtalec! :))
    jinak me ale skola desi, pokazde, kdyz se dozvim, ze ma bejt za tejden hotova megadlouha esej na knizku, o ktere jsem nikdy neslysela, na predmet, kde jsem jeste nebyla :)) takze ano-rozumim ti a soucitim :)

    prijed na party do prahy! ,-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je asi výhoda studentského života mimo rodné město, protože já trávím 90% večerů doma u toho filmu :-D Nebo to bude tím že žiju spořádaným partnerským životem... Ale musím souhlasit že nečekané párty a akce jsou vždycky ty nejlepší, naopak když se člověk na něco těší tak to často podle představ nedopadne.
    Mimochodem,miluju tvoje boty.

    OdpovědětVymazat
  8. Přítel hrával hokej za dorost a já ho miluju (hokej, přítele samozřejmě taky), páč tam hrajou opravdový chlapi a žádný napomádovaný fotbalový bárbíny:-)
    12-hodinovou šichtu v hospodě jsem měla naposled před dvěma týdny-kamarádka měla promoci, po slavnostím obědě s její rodinou jsme zůstaly, že ještě pokecáme a přišla jsem domů ve dvě ráno...

    OdpovědětVymazat
  9. carmabelle - vidiš t já si ten svůj ani takhle nepředstavovala ale frčí to :)
    Linda, Cookie - díks :) a velkej nevim tyjo a3 papír?
    Oli jo taky mě to bavilo :)
    Evo dík ovšem full body nemám...neúspěšné focení no...
    Czech foreigner - dík! jsou z h&m ale už je to dýl...
    Evi to je děs! rozumim chápu! a kdykdykdy bude párty? přijedu!
    Any tyjo já bych doma studovat nemohla zahynula bych tady! a naprostej souhlas ohledně neplánovanejch akcí!
    Terez to teda! hokej jedině! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.