úterý 30. listopadu 2010

Otázky a odpovědi...

Už je to dýl co jsem tohle viděla u Evi Liliany a hrozně mě to zaujalo a od tý doby si řikám že to chci taky sepsat :) A dnes ta chvíle nadešla! Jdu na to! :) Budu postupovat stejně jako Evlili a vyplnim to tak nějak najednou ať i tady nespamuju žejo :)

Tákže!

Day 01 - 15 interesting facts about yourself (nezaručuju že to bude fákt intresting)

1. Měla jsem už všechny barvy vlasů kromě černý a zelený...

2. Píšu jedině bombičkovým perem...

3. Jsem závislák na seriálech (teď zrovna True Blood, Červený trpaslík, Misfits a Modern family)...

4. Jsem podepsaná na zdi v Muzeu moderního umění v New Yorku...

5. Nedokážu usnout v objetí...

6. Hrozně ráda si pískám...

7. Viděla jsem všechny filmy od Tarantina a všechny je miluju!

8. Jsem abstinent (nedobrovolný!)...

9. Vždycky jsem chtěla být herečka...a nikdy jsem pro to nic neudělala...

10. Neumim chodit včas - buď někde stepuju o 10 minut dřív nebo přibíhám o 10 minut pozdějc...

11. Mám neskutečnou představivost na katastrofický scénáře...

12. Jsem opradu velmi vybíravá co se jídla týče...

13. Jsem šahač - prostě pořád šahám na lidi co se ocitnou poblíž mě :)

14. Většinou ve filmech nebo knihách fandim záporákům :)

15. Nejmenuju se Alice...

Day 02 - A photo that makes you happy

Day 03 - Your favorite movie

Nemůžu se rozhodnout mezi Matrixem a Tenkrát na západě...dlouhodobý problém!

Day 04 - A habit that you wish you didn’t have

Lenost a podřizování se lenosti!

Day 05 - A picture of somewhere you’ve been to

Central park, NY

Day 06 - Favorite super hero and why

Rozhodně Batman :) A asi proto že filmy o něm jsou nejlepší...

Day 07 - A picture of someone/something that has the biggest impact on you

Když vynechám svojí rodinu tak rozhodně Robert Fulghum a jeho Třetí přání... (A kdo jste to nečet tak honem!)

Day 08 - Short term goals for this month and why

Zvládnou nakoupit dárky a přežít Vánoce a Silvestr :)

Day 09 - Something you’re proud of in the past few days

Když těch few days trochu protáhnu tak rozhodně řidičák :)

Day 10 - Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad

Happy - B52s Love shack (senzační pecka!)

Sad - Hanu Hegerovou nebo Kryla (abych se v tom utopila...)

Bored - Fatboy slim (a už se nenudim!)

Mad - Daft Punk

Day 11 - Something you regret

Snažím se nelitovat ničeho :) 

Day 12 - A song that makes you cry (or nearly)

John Lennon - Love (protože jsem prostě romantik...)

Day 13 - A photo of you taken over ten years ago

První třída a hrozně zlá pančelka a já v šatičkách na který dotěď vzpomínám :) Dole čtvrtá odleva...

Day 14 - Your favorite quote

Cum spiro spero... (Dokud dýchám doufám...) 

Day 15 - Put your iPod on shuffle: First 10 songs that play

Já teda nemám iPod ale přesto odpovím :)

Thriving Ivory - Angels On The Moon (to si muíte pustit!)

U2 - Beatiful Day

Tatabojs - Trilobeat

Adele - Hometown Glory

Duffy - Syrup And Honey

Fatboy slim - Michael Jackson

Kate Nash - Mariella

Candy Dulfer - Saxuality

Lily Allen -  Not Fair

Madonna - Die another day

(Tak tenhle výběr mě samotnou dost překvapil :) )

Tak asi tak :) Ale to je jen první půlka tákže jestli chcete i tu druhou tak já to sepíšu :) A jestli máte nějaký doplňující otázky tak sem s nima! Ráda odpovím :) 

A teď bych chtěla abyste to všechno vyplnily i vy páč jsem hrozně zvědavá! Šup poďte do toho :)

Mějte se!

Alice

18 komentářů:

  1. jé, konečně někdo kdo taky kouká na misfits .) nedávno jsem to objevila a strašně mě to chytlo .)
    jinak super článek

    OdpovědětVymazat
  2. hehenektere odpovedi necekane, nektere bych rekla klasicke .)) (kdyz te samozrejme chvili "ctu" :)
    tak hura na druhou pulku :)

    OdpovědětVymazat
  3. a proč jsi nedobrovolný abstinent? kdo tě k tomu přinutil?

    Mlok

    OdpovědětVymazat
  4. Jana - dík!
    Simsalabim - nojono :) tak co tě třeba překvapilo?
    Mlok - je mi velmi rychle (po jednom pití) velmi špatně takže to nemá cenu...tak asi tak...

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle mě ba, člověk se vždycky dozví věcí... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, Alice, jak to, že se nejmenuješ Alice? (miluji tu část, kdy na sebe práskáš).

    OdpovědětVymazat
  7. 4 vážne?? v NY?:) a jééééje....a ešte jedna vec ma zarazila, nevoláš sa Alice?:))

    OdpovědětVymazat
  8. Eva Liliana - no prááávě! :D a dík tobě!
    Agnes - no nejmenuju no :) ale ty taky nejsi Agnes :D
    Foly - nojo ona je tam taková místnost kde ti udělaj čárku podle výšky a k tomu datum a podpis :) teda doufám že to nepřemalovali :D a nevolám no :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám taky šílenou závislost na seriálech, jsem ráda, že v tom nejsem sama :D

    OdpovědětVymazat
  10. Sunny - rozhodně ne :)
    Katie - taky láska? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Misfits a Tarantino! Máš moc dobrý vkus! :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný, líbí se mi, jak z tvého psaní číší naprostý optimismus, to mi dokáže zvednout náladu. Jen by to chtělo trochu poladit pravopis: slovo objetí je od objímat, proto se v něm nepíše "Ě". Mně jako bývalé bohemistce to neskutečne bije do očí. Ale jinak supr a zajímalo by mě, jak se teda doopravdy jmenuješ. Náhodou Alice mi k tobě sedí...

    Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Sumiko - děkuju!
    Lenka - děkuju za opravu v tomhle jsem fakt hrozná! omlouvám se... a i jinak dík těší mě že zvedám náladu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Třetí přání je jedna z nejdokonalejších knih jaký znám :) resp. všechny tři Třetí přání :))

    OdpovědětVymazat
  15. Luca - rozhodně! hrozně moc to pro mě znamená!

    OdpovědětVymazat
  16. Na tvuj popud jsem si pustila Thriving Ivory - Angels On The Moon a poustim si to znova a znova... :-)

    OdpovědětVymazat
  17. tak to mám radost :) je to skvělý viď?

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.