pátek 5. listopadu 2010

OH MY GOD!!! II.

Blogy se zaplavují fotkama a článkama a hrozně mě to baví sledovat :) Pár fotenek které se mi líbí nejvíc a na kterých se vyskytuju jsem si (bezdovlení) ukradla a chci si je dát sem protože jsou skvělé! :) Děkuju Evičce a Zuzce! A všem ostatním taky! :)

Ale hlavně! Udělala jsem řidičák!!! Juchů!!! :) Pozitivní nálada a pocit pohody a štěstí asi oblouznil pana komisaře a ten mě nechal jet asi pět minut a pak mi řekl že jsem v pohodě a že teda dobrý :) Tak mám radost...a taky trochu strach no protože teď už asi budu muset opravdovsky řídit! 

No ale není všechno krásné jako růžové šatičky... Zítra tak-brzo-ráno-že-mě-to-děsí jedu na výukový kurz do výukového centra naší drahé školy což je taková chatička zapadlá v Českém ráji....takže mě čekají dva dny plné přednášek z epigrafiky (věda o nápisech btw) a hrozný nudy bez internetu....bez blogů!!! Já chci vidět ještě daší články! No hrozně se mi tam nechce! Držte palce ať to přežiju :)

Přeji víkend se zábavějším programem :)

Alice

Tak tahle je fakt supr :) Díky Zuzko!

"Tvař se drsně" řekla mi Evi :) (Ani nevim kdo držel foťák...)

Tak tuhle taky miluju! Do těch šatů se prostě člověk musí zanořit! :)

Díky Evi tahle mě baví :)

To jsme ale pusinky co? :) :*

A tyhle dvě se mi taky moc líběj :) Díky Zuzko!

A chci ještě vidět spoustu dalších fotek vždyť to tam všechn blikalo blískalo tak hurá! :)

11 komentářů:

  1. to zvládneš :-)
    (A až toho budeš o nápisech vědět fakt hafo tak se staneš sprejerem a budeš je vytvářet ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Alica mila, NAJlepsie fotky mas :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Oli jde spíš o tesané nápisy :)
    Tonbogirl tyhle jsou všechny kradený to né já to Evička a Zuzka! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Umírám z první fotky!! :D Jsi neskutečná. A pak z těch s eee .. šíleně vám to spolu dycky sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. Ťuťu cukříčku;) To je všechno tak krásný, že kdybych tam nebyla, neuvěřim!

    OdpovědětVymazat
  6. :-) ja som to myslela tak, ze si najlepsia na tychto fotkach :-))))

    OdpovědětVymazat
  7. Nejlepší fotky! Jsem strašně ráda, že jsme se konečně potkaly a těším se na příští čtvrtek! Terka

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky.:)A ty šaty vypadají jak z té nejsladší jahodové cukrové vaty!

    OdpovědětVymazat
  9. Tvoje fotky jsou opravdu moc pěkné. Jsem moc ráda že jsem tě mohla poznat!
    A gratulace k řidičáku.

    OdpovědětVymazat
  10. dobré fotky :) tyhle nejsou nůďo - jenom vyvěšený šaty na ramínkách : )

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.