čtvrtek 4. listopadu 2010

OH MY GOD!!!

....aneb Lanvin for H&M a oči navrch hlavy :)

Juchů! Byla jsem u toho :) Prohlédla sem si všechnu tu krásu pohladila si ty nejkrásnější šatičky a musim vám říct je to úžasný! Ještě hezčí než na Tom videu...který tam btw celou dobu bylo promítáno na stěnu a který mě pořád znovu a znovu fascinuje! (Takže název článku je prosím s dikcí těch dvou bohyň v těch úžasných šatech!)

Ale víte co bylo minimálně stejně tak krásný jako ty šaty? Všichni ti lidi! Všem to tak slušelo a všichni se usmívali a vůbec atmosféra byla zkrátka úžasná! Pořád jsem si s někým povídala nebo někoho fotila nebo se s někým fotila a pořád jsem se usmívala a kochala se tou krásou :) Ještě jsem taky uzobávala úžasný jednohubky nebo makarónky a pila mangovej džus... No bylo to prostě super!

Moc a moc děkuju Kátě a Kátě! Vám to stejně slušelo nejvíc :)

A teď fotky! 

S Evou Lilianou a Nikou :)

S Evičkou pusinkou :)

S nejkrásnějšíma nejúžasnějšíma šatama! Ach!

S druhejma nejkrásnějšíma šatama :)

Mňamka!

Terka s mňamkou :)

S krásnou Zuzkou...ano ano jsem totální prcek a ona si ke mě musela skoro kleknout :)

S krásnou Olgou.....ta si dokonce sedla :)

S nejvíc hustejma brejlema! Miluju je!

Nádherný krabičky!

Drahouškové nejvtipnější! :)

Ach a TY žluté!

Krasavice!

Proč jsem zjistila že ta cuketka je tak hrozně dobrá až uplně nakonec? :)

Úžasnosti...

Úsměv! :) 


Vzhledem k počtu přítomných blogerů se nemůžu dočkat všech těch článků! Juchů! :) 

A ještě! Jestli jste mě někdo vyfotil a mě to světedivse sluší tak mi to pošlete! Prosíííím! :)

Mějte se úžasně já si jdu nechat zdát šatičkové sny...

Alice

Pées: Já vim že počet superlativ na článek je značně vysoký ovšem nejde to jinak - jsem nadšená! :)


12 komentářů:

  1. ja se hlasim, ze mam nejlepsi fotku Tebe! tu s vetrakem! tes se ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jeeej to muselo být supr :)))

    OdpovědětVymazat
  3. som veľmi rada, že som ťa tam stretla:)
    Ináč tie ružové mali najhoršiu kvalitu, čo sa látky týka, podľa mňa, ale krásne boli

    OdpovědětVymazat
  4. vy jste tak nadherne :) uplne zarite :)) a libi se mi co sis vzala na sebe :) uplny sraz princezen :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já sem tak ráda, že jsem mohla s tebou... bylo to sladký;) jako tvoje kraječky;)

    OdpovědětVymazat
  6. Alice, ty jsi ze všech nejusměvavější. Kdybych mohla někoho potkat, tak jedině tebe, protože působíš úžasně přátelsky. nehraješ si na žádnou fiflenu a nesnažíš se mít na každé fotce dokonalý výraz:) jsi přirozená a tak roztomilá! ach, úplně jsem se rozněžnila :D

    OdpovědětVymazat
  7. Hej Kaňoková, vyzývám tě na souboj o Alici . nebo někdy my tři dokupy? Hm? Orgie :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ty seš zlatíčko!! Bylo to superbájo, moc ráda jsem vás poznala a určitě jsme se neviděly naposled :))

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní fotky. Vůbec se nedivim, že jsi tak nadšená. Ta skvělá atmosféra dýchá i z monitoru :) Muselo to být super. A rozhodně chci ty černý brýle, jsou nejúžasnější!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. más krásný šaty...a podle mě jsou o mnoho hezčí, než všechny ty, co jsou z H&M...ano, jsem vyvrhel, kterému se Lanvin pro HM nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  11. Zuzi děkuju :)
    Joll to teda bylo :)
    Foly abych pravdu řekla ani jsem si nevšimla...uchvátily mě!
    Simsalabim - děkuju! a sraz princezen je krásný pojmenování! :)
    Alenko :*
    Beátko ty jsi zlatíčko :) ale ručim ti za to že ve kutečnosti jsou všichni hrozně milý :) a teda jako o dokonalý výrazy se snažim ale nefuguje to! :D
    Lindi já vás chci obě!!! Orgie!!! :)
    Evi to teda doufám! :)
    Ejvi bylo :) a ty brejle se mi taky děsně líběj!
    Terko děkuju :) mě se teda kolekce líbí a moc ale vyrhel nejsi nic se nemůže líbit všem :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta Olga je hrozně krásná. A tobě to všude moc sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.