pondělí 8. listopadu 2010

Nové oblíbensti :)

Nemám ráda podzim především proto že opravdu nesnášim déšť... Ovšem těď jsem si pořídila nový deštník a tak mi aspoň dělá radost že mě proti tomu hnusu chrání něco tak hezkého :)

Seznamte se to je on můj kvítkatý-puntíkatý ochránce :)

Další novinkou je vůně... Měla jsem teď voňavkovou krizi nic se mi nelíbilo doslova nic mi nešlo pod nos... Pak mi zavonělo ck one a chtěla jsem tu....a pak jsem v parfumerii objevila poslední dvě lahvičky tohodle zázraku (a ještě ve slevě!)! Je to sice summer takže by mi to teoreticky mělo připomínat léto ovšem neni to tak... Prostě mi voní! Mám obecně ráda pánské vůně a tahle je unisex takže nečekejte žádnou slaďárnu... Spíš koření... No super prostě :) (tu druhou lahvičku si odnesla ségra :) )

Je toho celkem flaška....

Další věcí která mi aktuálně dělá radost je rťenka která byla v krásné dárkové tašce Lanvin (srdíčko) H&M :) Chtěla mi jí zabavit maminka ale nedám moje! A tu tašku taky žeru - prostě látkový tašky jsou nejlepší :)

A takhle maluje :)

Tákže víkendový kurz jsem přežila ač mi málem praskla hlava - v sobotu to bylo přednášení (s pauzou na oběd) do 10 do 18.30 a uznejte to je palba... Ještě víc než hlava trpělo mé pozadí - opravdu nepohodlé dřevěné židle... Teď už "jenom" napsat seminárku a udělat zkoušku no...

A teď jdu do bazénu! A chci chodit každý týden minimálně jednou!!! Musim!

A čím se voníte vy? A jaký máte deštník? Nebo snad pláštěnku? A co red lips?

Mějte se krásně!

Alice

Pées: Prosim vás řekněte mi někdo jak se dělá srdíčko! Děkuju!

19 komentářů:

  1. odkud je prosím ten deštník? je krásnej. kytky a puntíky to je nejlepší kombinace! <3 (mě srdíčko přes alt+3 nejde .()

    OdpovědětVymazat
  2. no ono tak jde na stolních pc .. a přes notebook nevím :)

    OdpovědětVymazat
  3. jee ten destnik je super! zrovna dneska sem si rikala, ze si chci koupit nejaky..novy..mam jeden svetle modry a jeden cerny s volankem a punikama, tak premyslim, jaky dalsi by se mi nejvic libil, a tenhle je kouzelny :)
    ck mi voni hlavne ta zakladni verze, ale summer je taky najs :) artenka ( i ta krabicka i taska) je kraaasnaaa :) ja chci tu ruzovou, jezisku, pujdes za mne stat radu? .))

    OdpovědětVymazat
  4. Ač to bude znít dosti uslizle,nejradši voním svým přítelem (když se k sobě tulíme), deštník mám leopardí a red lips od chanella (díky mami) ale na tu od lanvina mám zálusk taktéž...velký!
    A deštník je suppa,takový vzor by se mi líbil na povlečení.

    OdpovědětVymazat
  5. ten deštník se k tobě krásně hodí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se voním přírodní třešňouvou .. od Yves Rocher, doslova se v ní koupu a pořád je plná, je kouzelná. Deštník jsem ukradla dědečkovi, takže má dosti retro vzor a mně se líbí :)
    A red lips? líbí se mi, jen jsem stále nenašla tu správnou červenou a nedošla k názoru, že mi sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. To je krásný deštník! Taky bych si měla nějaký odolný pořídit, proti tomu hnusnu venku...

    Red lips jsou boží, jsem velkým zastáncem <3

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný deštník! Jinak já mam ráda Poison od Diora, voní krásně sladce :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten deštník je fakt krásnej, jako z pohádky :-) Skoro jako ty ;-) Já se voním Lanvinem - eclat d´argepe, to je moje srdcovka. Pak ještě Trussardi - inside. A rudý rty joo! Moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  10. ten rúž som si zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  11. Deštník mam černej a holínky taky! A nevonim se nýbrž smrdim;)

    OdpovědětVymazat
  12. Já moemtnálně vedu poměrně nudnej deštník, který ozvláštňují snad jenom tři barevné proužky..ale jak teď tak pozoruju tu deštníkovou blogo-palbu, asi přejdu taky na něco přece jen estetičtějšího :)) Ten tvůj se mi moooc líbí! A přijde mi docela líto, že se na blogy dá jen koukat, a že se nedá taky čichat, protože ta vůně by mě zajímala ;)

    OdpovědětVymazat
  13. ty máš krásny dáždnik oproti mne..ja mám taký obyč z čínskeho

    ináč link na Dariin blog:

    http://dariamalucablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. start - spustit - napíšeš charmap - ok - najdeš srdíčko - vybrat - vložit tam kam chceš

    OdpovědětVymazat
  15. Ten deštník je krásnej, také si plánuji nějaký pěkný pořídit.) Já se voním BrunoBanani, ale také mi nejvíce voní pánské vůňě :)
    A ta rudá ti moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  16. Calvin Klein One je moje best vůně úplně navždycky! Ničím jiným se nevoním!

    OdpovědětVymazat
  17. Lindi dík! ♥♥♥
    Mikado deštník je z KappAhl :)
    Simsalabim - já vždycky chtěla deštník s volánkem! :) no do řady nejdu taky bych tam poslala Ježíška :D
    Pet nezní to oslizle já taky miluju vůni svého muže :) a jo takový povlečení by se mi taky líbilo :)
    Beátko dík :)
    Cherry vonící třešněma mě nepřekvapuje :)
    Evi jasná věc :)
    czech foreigner dík :)
    Blanche děkuju! vůně Lanvin mám ráda - teď ta Marry my je boží!
    Maja - i já!
    Alenko ty seš trubka :D
    Meg jo taky si řikám! a když vidim u někoho fotky jídla tak bych chtěla i ochutnat :)
    Foly, Niko dík!
    Wayne's madame jojo pánský vůně jsou super :)
    Terez sem se ti teda trefila co? :)

    OdpovědětVymazat
  18. Jé tak ten tvůj deštník je bezkonkurenční :) Já nosím teď jeden z děství, celej červenej na jedný straně s růžičkou:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.