pondělí 1. listopadu 2010

Mrtvá ulice....

Mám ráda Ústí a každýho vždycky přesvědčuju že je to hezký město a že je to tam fajn... Pravda většinou tím nemyslím celé Ústí ale především čtvrť Klíše kde trávim většinu času...mám tu kolej a školu a jinde se skoro nevyskytuju... Klíše je fakt pěkná je tu klid koleje jsou skoro jediný paneláky jinak jsou tu většinou činžáky je tu dost zeleně no prostě fájn...

Ale přesto jenom kousek od kolejí je uplně jiný místo... Večer bych tam nešla a tyjo ani přes den bych tam asi nešla sama... Ulice plná vybydlenejch rozmlácenejch domů kde neni jediný okno celý ze "střech" rostou břízy stropy jsou propadaný omítky opadávaj... Je to tam zvláštní má to svou atmosféru... Stejně by mě zajímalo jak se to stalo...a jak ty domy kdysi vypadaly jaký lidi tam bydleli co se pokazilo že to teď vypadá takhle...že se z toho stala Mrtvá ulice...

Tak jsem se tam byly dneska s kamarádkou projít vzaly jsme obě foťáky a trochu jsme pofotily... No výsledek ve mě vzbuzuje akorát tak pocit marnosti a chuť buď mrsknou s foťákem o zeď nebo se konečně už kurňa trochu naučit fotit...no nestane se jedno ani druhý akorát mě to bude dál štvát ale to je fuk... A když nic jinýho aspoň jsem neseděla doma když je tak hezky :)

A co vy máte někde ve svém okolí tajemný místo? Nebo děsivý místo kterýmu se vyhýbáte? A chodíte na fotoprocházky?

Mějte se krásně!

Alice

Střechy jsou plné bříz a uplně nahoře ještě zbylo pár oken...

První dům...

Okna a dveře jak zející rány...

Průhled...

Jednou to všechno zase ovládne zeleň...

...na lepší časy...

Trocha toho podzimu....

Tvářim se divně ovšem vaše pozornost se má ubírat především na moje nový botky :)

Pées: Pokud jste se mnou už dýl tak ano poznáváte správně místo kde jsem už jedou fotila...

Pées dva: Za konstruktivní kritiku budu ráda... (je to nahovno si umim říct i sama :) )


12 komentářů:

  1. Mně se to líbí. Fotky mají hezké barvy.

    A ty boty! Bože ty boty! :)

    OdpovědětVymazat
  2. no né, další slečna z Ústí :)

    jinak pěkný fotky!

    Pet

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky!! :) milujem staré domy....

    OdpovědětVymazat
  4. Ústí je ode mně kousek :) Jen mi vadí, že je tam vše do kopce :)))

    OdpovědětVymazat
  5. oo, to je velmi fotogenicka ulice a jeste o neco lepsi papucky! ,-))

    OdpovědětVymazat
  6. Ty boty vypadaj super! Chci je prozkoumat blíž :)

    OdpovědětVymazat
  7. botky vypadaji zajimave, ale jak pise nik, chtelo by to detailnejsi fotky, ja porad zkoumam, jestli mas ty boty az nad kolena, nebo mas sedocervene puncochace nebo CO .)
    fotky jsou super, krome te tve se mi libi to cervene okno! a tajuplne misto mam kousek od domu.. vlastne jsou tu same tajuplne mista, kdyz nad tim premyslim... ale nastesti se tam pres den nebojim.. vecer se ted uz ale bojim vsude hihi, nejsem zvykla .)

    OdpovědětVymazat
  8. kritiku ti neřeknu, ptž o focení vím celkem prd...ale líbí se mi fotka šípků. a máš hezký boty!

    OdpovědětVymazat
  9. Haha, v ulici Na nivách jsem bydlela...akorát že v Praze :-) Ta ulice byla trošku živější než ta na fotkách...

    OdpovědětVymazat
  10. Mě se fotky líbí, především druhá a ta černobílá, ty mají dobrou atmosféru, jediná která mě nebere je ta s věncem, taková moc obyčejná je.
    A boty jsou taky moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj. To je zvlášní. Já v Ústí bydlím už přes 11 let a téhle ulice jsem si nikdy nevšimla, i když bydlím nedaleko - na Klíši. Ale jak na to koukám, tak vidím, že je to v okolí chemičky, takže opuštěnost a zchátralost je docela logická. Dříve tu bydlela pracující třída, myslím před r.89 no a teď z nich jsou nejspíš ti nepřizpůsobiví občané, kteří se dnes pravděpodobně nacházejí na sídlištích jako je Krásné Březno, Mojžíř, Neštěmice atd... Také je dost možné, že tam přebývají doteď. Nevím, moc tam nejezdím - z pochopitelných důvodů. Také jsem slyšela, že za schátralost těchto domů může tato lokalita, jako sama o sobě, protože, jak jsem psala a ty sama to jistě potvrdíš, je zde v okolí dost průmyslových objektů a možná i právě ti nepřizpůsobiví. Nemyslím, tím že ty tomy ničí, i když člověk nikdy neví, ale majitelé tamních domů nemohou nikomu udat byty a tím pádem nemají na opravy a domy chátrají.

    Jo a taky myslím, že už jsem tě potkala. Nebo jsi mi alespoň povědomá. Také je to dost možné, když za rohem našeho činžáku je FUD a pedagodická s ekonomickou jsou, co by kamenem dohodil.

    Jestli máš zájem vědět víc, tak napiš na ekaterina.zolotnitsyna@gmail.com - nemám blog tak proto ten mail :-)

    Měj se hezky, Káťa

    OdpovědětVymazat
  12. Lindi díks :) a boty už zase nemám - téměř okamžitě se uplně roztrh zip tak jsem je vrátila :(
    Pet taky taky? :) a dík :)
    carmabelle děkuju!
    czech foreigner proti mému rodnému Jablonci je Ústí placka :)
    Evi chtěla bych to vidět z tvého pohledu!
    Niko :(
    Simsalabim boty už nemám no škoda :( ale dík za pochvalu :) a večer taky nerada chodim sama no...
    Terez dík!
    Blanche to je vtipný! :)
    Any dík! :)
    Ekaterino tahle ulice je asi 5 minut od kolejí ale myslim že už jsou to Předlice což (co si budem povídat) neni zrovna super čtvrť no...tyhle domy už podle mě nemaj šanci na záchranu... co jsem slyšela tak tam dřív byli bezďáci a nějaký varny a tak ale teď už tam asi neni ani noha páč se to všechno propadá... a taky na začátku tý ulice je policejní stanice :) a když mě potkáš tak se ohlaš budu jenom ráda :) já chodim na fildu což je taky na Český mládeži no... měj se!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.