neděle 28. listopadu 2010

Miluju....

Miluju sníh! A tady na severu je ták krásně :) Všechno je pod sněhem který září a třpytí se a když navíc ještě svítí sluníčko je to prostě nádhera! Akorát mě teda štve že jsem si nechala doma foťák a nemám žádný super sněhový fotky... No někdy příště :)

Dnes dvě fotky od Evičky které se mi hrozně líbí a prostě je chci mít tady... Navíc jsou na nich zachyceny dvě věci které mám opravdu ráda... Na první je cesta vlakem do Radotína do sekáče...já jezdím vlakem opravdu hrozně ráda :) Většinou koukám na filmy nabo seriály nebo si čtu nebo jen tak sleduju lidi... Na druhý fotce piju kafe :) A já fakt miluju kafe! Dávám si do něj hodně mlíka a hodně cukru takže nějakej milovník kafe by mě za to asi zabil ale já to mám takhle ráda :)

A co vy? Máte rády sníh? A vlaky? A jak pijete kafe?

Zítra mě čekají tři hodiny ve vlaku a pak si dám kafíčko :)

Mějte se a hezký advent!

Alice


10 komentářů:

  1. kafe s mliekom, ale bez cukru:)
    a u nas tiez nasnezilo, z coho sa tesim asi hlave kvoli mojim detom :)
    xx

    OdpovědětVymazat
  2. Sníh je nejlepší a fotky jsou nádherný. Já jsem sice odbornej milovník kafe, ale taky si do něj občas dám cukr a mlíko :-) Na to pravidla neexistujou...

    OdpovědětVymazat
  3. kafe s mlíkem.. někdy s cukrem..někdy bez..a aby nebylo moc silný.. spíš něco jako laté...hmmm:))

    moje pocity ohledně sněhu jsou smíšený.. když sem doma a můžu se jít sáňkovat, miluju ho..
    když sem v brně a musím se plahočit skrz tu hnusnou břečku,nadávám na něho...

    aaa..ty fotky jsou vážně vážně moc krásný!!

    OdpovědětVymazat
  4. taky miluju cesty vlakem! ale bohužel nemam moc kam, jsem čistokrevnej pražák, nedojíždím...no asi si budu muset udělat čas na nějakej výlet..:)
    a dřív jsem sladila třeba kostkama..moje orgány se musí radovat, že teď mi stači o půlku míň..:)
    a z nádraží to je do sekáče blíž? já tam jela kdysi autobusem a pak jsem se táhla kus podél silnice, nebyla to moc sympatická cesta..
    tam byla teď akce na saka, žejo?:) já to tam miluju, bez týhle firmy bych měla prázdnej pokoj :D

    OdpovědětVymazat
  5. tak kafe piju asi stejně jako ty :D mléko si s kávou dělím zhruba půl na půl a cukru dávám taky moc...jsem tomhle barbar :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kafe jen s mlíkem, zato tak půl na půl, vlaky jsem jako malá milovala, protože jsem jima jezdila jen málo, ale teď když je to prakticky jediná cesta, jak se dostat od nebo k mému drahému tak nic moc. A sníh? Ano, ale jen z okna nebo na krátké zimní procházce :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Kafé s mlékem a bez cukru.Já jsem taky kavařka :-D a bez kávy to aní není den pro mě :-) A když jsem v kavárně tak si dávám latte. :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Když kafe, tak s mlékem nebo ještě lépe se smetanou, ale vede café latté...mňam :)
    Konečně nasněžilo a mě už konečně dostihla předvánoční atmosféra, a za chvilku už budou vánoce ! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem teď radši za sníh, protože když už má být zima, tak ať je aspoň nasněženo, navíc se od něj odráží světlo, takže mi to kolem nepříjde tak tmavý. Kafe piju jedině s mlékem a cukrem, fascinovaně koukám na každého, kdo je schopný do sebe obrátit turka

    OdpovědětVymazat
  10. jj - já mám ke něhu takovej docela infantilní vztah no :) a prosim tě nevíš proč mi tvůj profil není dostupný?
    Blanche - to máš pravdu s těma pravidlama :) a děkuju!
    Coookie - to já ráda silný ale sladký a mlíkatý :) a pravda že takhle ve městě je ten sníh blbej no...
    @ - já mám každej tejdem minimálně šest hodin :) a z Radotína z vlaku je to kousek je to i z nádraží vidět :)
    Beátko hurá barbarství! a doufám že si dáme někdy spolu!
    Any já těch vlaků ještě nemám dost :)
    Dasdusha přesně :) ačkoliv bez cukru bych fakt nedala...
    Kristina - mňam se smetanou!
    Terez - přesně tak miluju jak je bílo! a kdysi jsem pila turka s mlíkem a cukrem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.