sobota 13. listopadu 2010

Kouření a chlastání :D

....aneb to co následovalo po achání a ochání :)

Všichni se teda najednou začali chystat k odchodu a bavili se o tom kam půjdou...já věděla že mi za hodinu jede poslední bus domů a že nemůžu spát u Evičky páč ta měla nějakou navazující akci... Ale protože jsem prostě hrozně chtěla jít s něma tak jsem si dodala odvahy a zeptala jsem se Olgy jestli můžu spát u ní...a ona že jó! (Pak teda zjistila že už u nich spí její otec takže budu muset spát s ní a jejím mužem posteli - v tu chvíli jsem se chtěla rozeběhnout na ten bus domů ale ujistila mě že v pohodě :) ) 

A tak se šlo! Při hledání vhodné nálevny jsem se uplně ztratila takže vůbec netuším kde jsme byli ale bylo to tam v pohodě :) Bar 23 se to jmenovalo a seděli jsme na barovkách... Konverzace velmi záhy nabrala obrátek pomocí vína a jiných podpůrných prostředků :) Bylo to fajn... Na to že jsem se s většinou lidí bavila uplně poprvé to bylo milé a pro mě až překvapivě uvolněné :) (Nebo já jsem byla uvolněná...to teda jo! :D ) Bavili jsme se o všem možném od blogísků přes umění alkohol hudbu až po sex (samozřejmě! taky většina vašich hospodských konverzací končí u sexu?) Evička bohužel musela po chvíli odejít ale pak se zase přidala Eva Liliana s Víťou a Adrianou - ty jsem úžasně navigovala po telefonu - já která neznám Prahu a netušila jsem kde jsme :D 

Potom se přidal ještě Martiny muž Josh a já jsem zabředla do anglické konverzace s dvěma muži umělci - Joshem a Michalem... Ostatně Michal to je kapitola sama pro sebe :) Znáte takový ten typ mužů co se vám v podstatě nějak zvlášť nelíbí ale když s ním začnete mluvit a necháte rozjet to jeho kouzlo máte najednou neodbytný pocit že vám sklouzávají kalhotky? No tak to je Michal...(a doufám že si to čteš ;) ) No takže muži se bavili o umění a mě bavilo je poslouchat :)

A hrozně to uteklo a najednou jsme museli domů... Cesta byla daleká zima lezavá loučení milé i když nepěkné... Nejradši bych tam s váma seděla ještě teď! Bylo to ták fájn :) Děkuju všem zúčastněným :)

U Olgy jsem se seznámila s jejím mužem - on už spal když jsme přišly potkali jsme se v kuchyni "Ahoj já jsem Alice a budu u vás spát" a všichni tři jsme se naskládali do postele a spali sladce až do rána :) Ráno už byl muž pryč Olgy tec byl taky pryč a já dostala čají a vánočku a taky krásnou bundičku :) A frčela jsem domů!

Tak to byl můj čtvrtek drazí :) Doufám že si taky pěkně užíváte! A doufám že se zase někdy potkáme :)

Alice

S Evičkou :)

Vysmátá Olga :)

Martinka s Katarínou :)

Michal....

Adriana poseděla jen chvíli ale bylo to fajn :) Hlavně se musí podívat na ty Východní přísliby!

Martinka zpívala a tancovala a moc jí to slušelo :)

Bílé víno se pilo...

A byla to fakt zábava :)

13 komentářů:

  1. :D :D :D To je storka. :D A muže typu "Michal" znám...:D
    Máš nádhernýýýý triko! :)

    OdpovědětVymazat
  2. :-D
    (uděláme vánoční besídku?)

    OdpovědětVymazat
  3. Východní přísliby jsou parádní film! Ale trochu drastickej. Závidím vám to, škoda, že jsem nemohla zůstat. Tak snad příště...

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a jinak jsem četla ten článek a fakt jsem se bavila, divím se jenom, že to někomu stojí za sepisování tolika vět:-)

    OdpovědětVymazat
  5. hah :D me mrzelo, ze jsem nezustala dyl, ikdyz vedle to bylo taky super no..
    pro vanocni besidku jsem! :))
    s misalem ti rozumim, ackoliv dneska se mi hrozne smal, jak desne vypadam, mne chudackovi s teplotkou a kaslickem, hajzl! :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi vtipná, ráda jsem si početla :)

    OdpovědětVymazat
  7. super píšeš :)) ty si taká bridget johnesová! :))

    OdpovědětVymazat
  8. achjo, fakt o největší bžundu sem přišla, to je nefér! ale i tak sem vás (TĚ) ráda vidila:)

    OdpovědětVymazat
  9. "máte pocit, že vám sklouzávají kalhotky" :D:D:D takovej rozsek!!!

    OdpovědětVymazat
  10. tak michala si vystihla dokonale.. :D u toho jsem se musela smát :D

    OdpovědětVymazat
  11. Lole jojo byla to fakt zábava :) a díks - h&m showroom :)
    Oli besídku chci!!!
    Terez doufám v příště tušim že bys to tý alkoholový bandičky skvěle zapadla :)
    Evi :*
    Niko tak to sem ráda že jsem tě pobavila :)
    carmabelle díks - teda doufám že tou Bridget nemyslíš kila navíc a zoufalost :)
    Ašu to je škoda no jsme najednou odešli tyjo já se s tebou snad ani nerozloučila... tak hodně úspěchu! :)
    Evi nojono :D
    Czech foreigner jop bylo to fájn!
    Teres copák také jsi měla tu čest? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.