čtvrtek 25. listopadu 2010

Klíček...

Mám dva klíče k mému srdci.... A je to ten nejlepčí přívěšek co jsem kdy měla! Pořád si s nim musim hrát a krásně cinká :) 

A zítra? Praha!!! (Vlastně už dnes!)

Dobrou noc nočním ptákům! Dobré ráno a krásný den ostatním :)

Alice

V úterý na noc plnou tance... A ano, na doma nosím jedině červené botky od Vivienne Westwood, vy snad né? :)

Srdce a dva klíčky...komu já je dám?  (btw děkuju za ně h&m!)

9 komentářů:

  1. Tie kľúčiky sú krásne! Sooo retro!

    OdpovědětVymazat
  2. sakra ted to bude vypadat ze se opicim, ja si sla v pondeli koupit klic do vetesnictvi a masli do galanterie, abych byla holka s klicem, a bum, ted uz druhy klicni post v mem blogovem vesmiru a ja furt nic :))
    a taky za chvili startujeme smer hlavni mesto :))
    ty VW boticky jsou moooc!!

    OdpovědětVymazat
  3. Také ho pilně nosím. P.S. Děsně se mi líbí ten růžový pes/dinosaurus, kterého vidím pokaždé, když tě mám v záložce.

    OdpovědětVymazat
  4. jéé,mam ho taky,čím to bude,že?;)
    akorát nosím na řetízku jenom ten nejmenší:)
    a stejně jako agnes se mi taky libi ten dinosauřík... jak s ho tam dala?:)
    ja sem si tam taky zkousela neco naštelovat,ale jsem anti-technickej typ a prostě mi to nejde:(

    OdpovědětVymazat
  5. Kl'účiky :) Taky nosím! S mašličkou...

    OdpovědětVymazat
  6. jsou nadherne, pripomina mi to me detske pamatniky, ktere byly taky na klice..:-)

    OdpovědětVymazat
  7. klíček mám podobný. a pro ty botky jsi přijdu v noci, až to nebudeš čekat. budeš klidně spát a já ti je ukradnu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Eva - děkuju!
    Sim - hm přidat k tomu mašličku je supr nápad! dík!
    Agnes - děkuju! a je to dinosaur!
    Coookie - dík! koukni na silvidesign.blogspot.com dávala tam návod (a vůbec je to fajn blog) :) a je to jednoduchý!
    Evi musim vyštrachat nějakou mašličku!
    Theresa - jo to je trefný!
    Beátko ale já v noci nespim já pařim :D a nedám!
    L. - děkuju!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.