pátek 19. listopadu 2010

Harry Potter!!!


Jestli to nevíte tak miluju Harryho Pottera! Velmi dlouhodobě... Kdysi na základce když to ještě moc lidí neznalo jsem si půjčila od kamarádky prví díl...a okamžitě jsem Harrymu propadla! Čekání na každou další knihu mě mučilo a nejednou jsem šla pro nový díl do knihkupectví o půlnoci... Každou z nich jsem přečetla za den - prostě jsem nemohla spát dokud jsem to neměla dočtený... Od třetího dílu dál u každý knížky hrozně brečim - pokaždý mě to dostane... Jedničku a poslední díl jsem přelouskala i v angličtině... Sedmičku anglicky jsem teď v pondělí dočítala ve vlaku a lidi na mě trochu divně koukali protože jsem prostě nemohla přestat brečet...

A filmy? Mám je ráda! Teda třeba pátej díl mě štve protože jako kniha je snad nejtlustší ale film je šíleně osekanej - a to je škoda! Šestku jsem viděla loni v létě v Américe a bylo hrozně náročný se do toho kina dostat...ale zvládli jsme to :) Když vyšla poslední kniha díky filmu jsem se měla ještě na co těšit... Ale teď už zbývá jenom poslední kousíček!

První část Relikvií se opravdu povedla! Samozřejmě jsem šla na půlnoční premiéru a stálo to za to! Rozplakalo mě už prvních pět minut... No nechci tady spoilerovat... Rozhodně jděte do kina tenhle díl se vážně povedl... Je úžasný jak na to maj jednou tolik času a náležitě toho využívaj - představěj spoustu postav, nevynechaj některý srandičky z knížky a ještě přidávaj další... Většinou i přesto že mám filmy ráda tak mi tam něco vadilo nebo chybělo - a u tohodle ne! A to je bezva :) 

Nemůžu se dočkat konce... No ovšem taky se toho děsím! Už tolik let se můžu pořád těšit na Harryho a teď už to končí... Jsem Harryho generace vyrostla jsem s ním (stále nechápu že mi nepřišel můj dopis!) a najednou je to pryč... Je to konec jedné éry... Ale bylo to krásný! Díky paní Rowlingová!

A co vy a Harry? Knihy? Filmy? 

Mějte se krásně!

Alice

Pées: Omlouvám se ale krapet nestíhám... Ovšem záhy bude dalaší článek o tom co dělám když nestíhám :) Ale Harry si zasloužil samostatnej post :)

9 komentářů:

  1. Už mě celý blogspot štve :D všichni to viděli a já jdu AŽ zíra. Grr. Na druhou stranu vím, že se mám na co těšit.

    Upřímně filmy miluju. Když jsem na základce ještě však chtěla začít číst první díl, nebavil mě. Loni o prázdninách jsem, ale vzala do rukou pětku a přečetla pak i šestku a sedmičku a neuvěřitelně to hltala :D Na šestce jsem byla v kině dvakrát.

    A na zítra se děsně těším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem Harryho veliky fanousek, filmy rada nemam, ale uz z principu jsem si tu sedmicku nemohla nechat ujit a byla na pulnocni premiere take. Byl to prvni dil, ze kteryho jsem odchazela opravdu nadsena a spokojena! Moc se povedl, nebyla chvile, kdy bych se nudila. Uz se nemuzu dockat na dalsi cast...
    Jinak s tema knihama jsem to mela uplne stejne- je to droga! Kdyz zacnes cist tak nemuzes prestat, ja dokonce byla ve fazi, kdy jsem cetla od prvniho dilu az po posledni a porad dokolecka. Kazdej mam prectenej tak stokrat :-D
    Theresa

    OdpovědětVymazat
  3. já se na harryho chystám dneska a už se nemůžu dočkat.
    jak harrymu bylo 12- mně taky. a tak to šlo rok po roku.
    je to završení mého dětství. určitě mu ukápne i slzička- holt srdcová záležitost :)

    můžu se zeptat, jak moc jsou náročné knížky v angličtině? je rozdíl mezi prvním a posledním dílem, co do náročnosti?

    měj se hezky!
    p.s.- fandím ti! .)

    tereza

    OdpovědětVymazat
  4. yay,tak to fakt nemam rada:X
    četla sem první a třetí díl..a prostě mě to nějak nechytlo..
    ale proti gustu ..;)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejdu, nečetla jsem...bojím se.

    OdpovědětVymazat
  6. tak pod tenhle článek bych se mohla podepsat :) naprosto ve všem souhlasím a máš pravdu, těším se už na druhou část filmu , ale zároveň bych nejraději protahovala čas, až budu sedět v kině na té druhé části, protože si budu přát, aby to nikdy neskončilo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Harry ani jedno.. už mě přestal bavit..

    OdpovědětVymazat
  8. Lindi tak co? boží viď :) a přečti si to všechno!
    Thereso já to taky čtu furt dokola :) nejvíckrát mám asi třetí díl ten prostě žeru :) a jsem ráda že se ti to líbilo!
    Tereza - já brečela jak želva ale to já vždycy... no pro mě byl náročější prví páč jsem v tý době když jsem to četla neuměla tak anglicky jako teď...ta sedmička teď mi už nedělala problém...(jaj to zní děsně namachrovaně...ale prostě jsem se zlepšila...) a dík!
    cookie - no jo nic se nemůže líbit všem :)
    Oli ty srabíku :)
    Bezega přesně tak!!!
    Bee no jo to mě asi nepřestane nikdy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám taky nejraději třetí díl! Jak knihu, tak film :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.