čtvrtek 4. listopadu 2010

:)

Miluju svůj život protože je nádherný.... Yes I´m Living in the Wonderland....

Děkuju!!!

Jsem šťastná!

(A musím si to sem napsat abych to věděla až mi bude smutno....)

Vaše

Alice

Pusa pro toho kdo si jí tam vyzvedne :)

A úsměv pro Vás! :)

6 komentářů:

  1. Jé... to sem potřebovala slyšet! Už se na tebe těším;)

    OdpovědětVymazat
  2. :) přesto že mi dneska trhali zub, tak jsem také šťastná (hlavně proto že už nebolí :))

    OdpovědětVymazat
  3. A ja miluji tvé vlasy. Alice, slib mi, že až se v šedesáti potkáme a všechno na světě bude jiné a pitomé, tvé vlasy budou pořád takhle zářit. Slib mi to.

    OdpovědětVymazat
  4. děkuju moc :)
    czech foreigner - tak to mě těší!
    Agnes děkuju! v šedesáti budu mít vlasy zářivě bílé :) a ráda bych tě potkala i dřív! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.