pátek 12. listopadu 2010

Achání a ochání :)

Včera v showroomu H&M proběhla další várka achání a ochání totiž vlastně presentace kolekce jako/léto 2011 :) Dojela jsem o trošku dýl ale naštěstí jsem ještě stihla Niku s Lilinkou a jsem hrozně ráda že jsem tu malou princeznu viděla naživo :) Ona je fakt boží a jak žvatlala "já mám doma taky sukni" a "já mám neradši růžovou" no tak jsem na ní mohla oči nechat :) Potom ale odešly a já svoje oči zaměřila na všechny ty krásný věci... A byla jsem uchvácena! Moc se mi to líbí :) Barvy a střihy a to že je hodně šatiček a sukní a prostě jako celkově u mě na jedničku s hvězdičkou :)

A teď už tak nějak s přímou obrazovou dokumentací :)

Dámy a pánové toto jsou absolutně dokonalé boty! Zbožňuju je! Sice bych se na nich zabila asi tak po pěti vteřinách ale vůbec by mi to nevadilo :D

Krásný šatičky - úžasnej styl prostě :) A vůbec - moc se mi líbily sáčka i kostýmky...

Krásnej trojprsten s kamenama!

A tyhle krásný šatičky u mě zvítězily....chci chci chci!!!

Další úchvatný boty...ten zlatej podpatek prostě to je ták dobrý :)


A ještě tenhle kabátek/pláštík... Na fotce to vypadá tak divně ovšem ve skutečnosti je super - zajímavej střih i barva a skvělej materiál...

Ta to jsou moje top kousky :) Líbila se mi i spousta dlaších věcí samozřejmě...sako se záplatama, všechno se srdíčkama, overall s ptáčkama, kolová sukně, volná halena....no už aby bylo jaro! (A to říká člověk který miluje zimu a sníh a nemá rád jaro takže to už něco znamená!)

A přidám ještě pár fotek jen tak :)

Náhrdelník s několika přívěšky z nichž jeden je brouk! Bezva :)

Moc se mi líbily květiny...

Mňamky byly snad ještě lepší než minulý týden!

Evička punkáč s šáněm a krásnýma šatama :)

A Olze to prostě strašně moc moc moc slušelo! *

Tak asi tak :) Jsem moc ráda že jsem tam byla potkala další zajímavé lidi (Agnes! Cookie!) a všechno viděla...alé to není všechno! Když totiž došlo na odcházení utvořil se určitá skupinka která prohlašovala "Jdeme pít!" no a u toho jsem nemohla chybět! A jak to dopadlo o tom později :)

Mějte se krááásně! :)

Alice

16 komentářů:

  1. Wow prvně chválím Olgu, vážně jí to seklo!

    A ty první červený šatky na tobě úplně vidím..

    Květinová dekorace super - vážně navozuje pocit jara, i když je tááák daleko :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Alice..:)

    Musím uznat, že kolekce Lanvin pro HM mě nějak neuchvátila a ta prezentace v "šourůmu" s velkým počtem lidí taky nebyla, dle mého, to pravé ořechové...Psala jsem to již jidne a stále si za tím stojím:) Ale jsem ráda, že třeba ty jsi tam byla, že tam byla Olga a nově Agnes a Cookie, protože ty si to zajisté, tím jak píší, zaslouží...

    A musím uznat, že jarní kolekce je boží!!! Kdy bude v obchodech? Já totiž chci ty boty se zlatým podpatkem!!!! A u těch je mi fuk, kdo je bude mít!!!!!!Protože jsou...adorable!!!!

    Pac. B

    OdpovědětVymazat
  3. ehm...pořád píšu "musím uznat"...:D ale já zkrátka MUSÍM! :D

    Měj se krásně. B

    OdpovědětVymazat
  4. Vybrala si vskutku nádherné kúsky. Presne môj štýl.. tie prvé botičky si stopro zaobstarám.. zbožňujem bodky, majú krásnu špičku a budú aj pohodlné kedže majú remienko, ktoré drží nohu v stabilite. Trojprsteň je módnym hitom už nejaký ten rôčik, ale vôbec by som ním nepohrdla. A tie červené šatičky.. dobre strihané, výrazná červená, celkový dojem nadmiernu pozitívny a oku lahodiaci. Creme de la creme! Teším sa!

    OdpovědětVymazat
  5. och! ty půntíkaté jsou dokonalý! .) škoda, že nenosím podpadky!

    OdpovědětVymazat
  6. ahc, já závidím, ne jen všecku tu krásu, co jsi viděla, ale hlavně tu hospodu, hehe :)

    a ty béžovo/červený botky jsou k sežrání!

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat "odkud" (z kterých blogů) jsou slečny Olga a Eva?

    Děkuji,
    Z.

    OdpovědětVymazat
  8. Olga je krásná! a mně se strašně líbí puntíkaté boty :)

    OdpovědětVymazat
  9. Alice, ať si kdo chce, co chce říká, pro mne jsi byla jednou z hvězd večera.

    OdpovědětVymazat
  10. nevim proc, ale hned jak jsem si precetla o skupince, ktera prohlasovala "jdem pít" vybavila se mi avchenka!! jsem si jista, ze byla vudce te skupiny :D
    ty puntikovane botky se mi absolutne nelibi, ale zato jsem zamilovana do tech cervenych satu (a to cervenou nemam rada :))
    a slecna durduin je proste nadherna!!

    OdpovědětVymazat
  11. To by mě zajímalo jak to dopadlo z tvého pohledu:-D
    (já se postupně vzpamatovávám teď a nevím jestli žerlit nebo mít radost že v tom "fetu" jede ještě někdo se mnou :-D

    OdpovědětVymazat
  12. jééj ten prsteň s kamienkami! a evička bola vážne skvostná s tou šatkou :))

    OdpovědětVymazat
  13. seš úžasné... a já mám velkou radost,že sem měla tu čest vidět tě naživo!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Myslím, že jsem závistivá malá mrcha...ale nepřiznám to. ani za nic! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Lindi já bych ty červený na sobě taky ráda viděla :)
    Belle Barbarella - no ono jde o to "zaslouží" - čim? jak? proč? nevim...a nechci to už rozebírat... a jsem ráda že se líbí mě taky :)
    Eva Schön jsem ráda že jsem se trefila :) taky se těším!
    Mikado - já taky né ale řikám si že kvůli těmhle se snad naučím!
    Terko hospoda už má i vlastní článek :)
    Z. Olga je durduin.blogspot.com/ a Evička foppishcousin.blogspot.com/ a nemáš zač :)
    czech foreigner - to teda je!
    Agnes děkuju! ty jsi byla taky úžasná :)
    Katie ano ano Evička byla součástí skupinky :)
    Oli rozhodně v tom nejsi sama :)
    carmabelle jo ten šátek byl boží :)
    cookie pf jakpak čest :) děkuju :)
    Beátko :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ty puntíkované boty jsou boží a ještě u mě vede tan prstýnek!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.