středa 6. října 2010

V lese...

....ovšem neočekávejte žádný fotky z přírody :) U nás se totiž teď dost používá výraz "Sem uplně  lese..." Většinou tak kolem 23hodiny :) No asi nemusim dlouze popisovat jakej stav tohle znamená :) Takže já jsem teď furt "v lese" a vůbec nevim jako... Ráno jsem zase zaspala archeologii ach jo jsem já to ale hrozný student! No teď jdu na latinu a když se mi podaří tam neusnout (a to bude náááročný!) tak potom půjdu ještě na Dějiny 20. století ve filmu a na to se těšim! 

A potom zase nějaký ten večírek a jak se tak znám tak budu zase uplně "v lese" :D Ale zítra mám až od 11 takže to zvládám :)

Přesto příjde i jiná než hospodská spojitost s přírodou! Náušnice se zvířátkama mě fakt bavěj! A v levém uchu nosim už léta houbičku (jediná ozdoba kterou si nikdy nesundávám..) takže moje levé ucho má teď takovou lesní tématiku :)

A co vy? Ocitáte se někdy/často "v lese"? Občas mám z těch našich dokonalých slušných blogových životů pocit že blogerky nepaří tak mě toho zbavte a zavalte mě nějakejma opileckejma lesníma příběhama :) (Ať v tom nejsem sama žejo!) Tímto ofiko chválím Evičku Lilianičku tak si to dává ve velkym stylu :)

Mějte se pěkně!

Alice

Lesní ucho :)

Včerejší párty :) Slečnu vůbec neznám je to nějaká erasmačka z Polska a ten skvělý muž je spolužák Áca :)

6 komentářů:

  1. V sobotu oznámil můj muž naše "tajemství" své rodině. Tchýně mě vzala na takovou "hobařskou vycházku", že jsem málem nebyla schopná odemknout si branku :-D

    OdpovědětVymazat
  2. :DD to bol vazne skvely clanok:)) like it!

    OdpovědětVymazat
  3. Oli výborná kryptologie :)
    Nina a Bianca - díky!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taková pochvala, jééé <3
    Samozřejmě, že jsem občas taky v lese :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.