čtvrtek 14. října 2010

Uf krapet nestíhám! Mám spoustu fotek z Prahy o které se s váma chci podělit ale nějak nestíhám... 

A to dneska jedu zase do Prahy a budu mít další spoustu fotek které vám budu chtít ukázat! Budou tady fotkový žně :) No jsem na to zvědavá jak se vydaří dnešní večer...držte mi palce ať nic nepokazim :)

Takže jen takhle krátce a zítra čekejte víc :)

Jo - nesnášim mlhu!!!!! 

Mějte se krásně...

Alice

Prostě namalovat se je důležitý! :)

Se Suzi :) Ona se ták hezky usmívá! (nevšímejte si toho listu...)

6 komentářů:

  1. Už se těším na tvoje fotky z večera.:-) Já jsem se tím svým foťáčkem ani radši moc nepokoušela. Byla si moc šik v tom kloboučku!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten list je tam nahodou dobry. Keby si nenapisala, ze nevsimat, myslela by som si ze mas taky super nahrdelnik

    OdpovědětVymazat
  3. ale vám to sekne kočeny! Ten list by som si asi ani nevšimla:)

    OdpovědětVymazat
  4. Kristýno děkuju :)
    Berry díks :) vtipný je že o tom listu všichni věděli a neřekli mi to páč mysleli že to je schválně... no nebylo :D
    Foly dík :)

    OdpovědětVymazat
  5. dík krasavice! (pokud to psal Luk tak: Dík štramáku :D )

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.