pátek 29. října 2010

Trikolóra :)

A že byl včéra ten státní svátek tak jsem chodila v národních barvách :) No a jinak jsem slavila spánkem... To je děs - vždycky přes týden v Ústí každou noc někde poletuju a doma u Drahého potom pořád spim...

Ale dneska mě Drahý vytáhl na procházku a jsem za to ráda :) Bylo tak krásně! Já vzala foťák a Drahý Barunku (to je boxerka = pes šílenec) a šli jsme po kopcích a lukách no krása... Jedinou vadou bylo Barunčino klasické vyvádění - rozeběhla se proti mě z kopce dolů nabírala rychlost a já blbka si myslela že uhne...no neuhnula narvala mi to přímo do kolena který se prohnulo tam kde teda koleno opravdu být nemá.... slzičku jsem uronila! Ten pes je fakt magor :)

Následoval výlet do Sconta a shánění komody...bylo to náročné a vůbec nic se mi nelíbilo a nic jsme nevybrali... Zachránilo to jenom oddělení matrací na kterejch jsme se dostatečně vyváleli :) Vzpoměla jsem si na 500 dní se Summer samozřejmě ačkoliv Sconto je proti Ikee nic moc no... Drahý mi nakonec koupil hrozně hezký pečící/zapékací pekáčky tam mám radost a zítra k obědu udělám jáhelník! Abych se nezapomněla pochlubit dneska jsem vařila kuřecí plátky s mrkví a pečenejma bramborama a bylo to fákt dobrý :)

Ale hlavně! Dneska jsme spolu s Drahým už čtyři a půl roku! Týjo hustý! :) Občas je to těžký ale většinu času je to skvělý! :) (Tak a záviďte mi!) :)

A v neděli zase jedu do Prahy juchů! Uvidím se se skvělou Evou Lilianou a hrozně se na ní těšim! A pak mě taky čeká něco děsně tajemnýho z čeho jsem vrcholně vystresovaná a taky jsem na to zvědavá... No uvidim... 

Tak se mějte krásně a užívejte celý víkend má být krásně :)

Alice

Trikolóra :)

Nové šatečky :)

Mám ráda barvy no :)

A miluju krajku!!! :)

V lese...

....a na louce...

Spolu! :)

13 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné šatky.Palec nahoru! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, pardon že budu trošku spamovat a šířit reklamu, ale otevřela jsem si malý obchůdek, patřící k mým stránkám, tak kdyby jste měli chuť, můžete nahlédnout.
    Zde: http://duckbezegashop.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. šatičky jsou překrásné...a vy dva samozřejmě taky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musím se učit :(

    A závidím - vztah :) a přeju dalších milión let spolu. Jasně, že je to občas těžký, ale za tu krásu to stojí.

    A nakonec - tvůj trikolórní obleček mě odrovnal! Je božíííííí !!

    OdpovědětVymazat
  6. ÁÁÁ ty jsi tak roztomiloučká :)

    OdpovědětVymazat
  7. Alice...šaty jsou krásné, odkud?

    A vy dva jste úžasní. Respekt, že jste to spolu vydrželi tak dlouho (to zní blbě, co...). My jsem spolu s mužem 3 a půl roku, takže vím, že občas to není med...ale je to krásné:)

    Měj(te) se hezky a ať se máte rádi;)

    OdpovědětVymazat
  8. No hlavně ta Eva Liliana je boží, že jo <3

    A máš krásnýho muže - ať vám to vydrží další trilion let!!

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi kombinace barev,ta modrá je úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  10. ja mám veľmi rada kombináciu červená modrá

    OdpovědětVymazat
  11. Čtyři a půl? To je fakt doba, my to máme na 4 a dvou měsících, strašně to letí...Já dneska taky dělala kuře s pečenejma bramborama a byla to dobrota! Krásný šatičky, podobné bílé krajkové bych taky chtěla. Co se takhle někdy v Praze sejít, co ty na to?

    OdpovědětVymazat
  12. Můj zajímavý postřeh je, že ti to zase sakramensky slušelo! A těšim se až uvidim výsledek toho stresu;) Júúúú

    OdpovědětVymazat
  13. Jit děkuju!
    Bezega zčeknu to :)
    Beátko a Lindinko děkuju moc!!!
    Cherry jé děkuju to je ták hezký slovo :)
    Barebelko jsou z KappAhl a děkuju za přání :)
    Evi! už chci čtvrtek! a dík mu to řeknu a bude nafoukanej :)
    Elee dík taky jí mám ráda :)
    Foly i já :)
    Terez ano ano to bych si moc přála! doufám že se uvidíme ve čtvrtek! :)
    Alenko dík viď :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.