neděle 3. října 2010

Spain IV. - Underwater pics

Sliby se maj plnit a já jsem psala že přidám fotky ze Španělska zpod vody... Takže tradááá jsou tady! :) Všechny fotil můj drahý tatíček :) Uplně jsem dojatá když na to koukám chtěla bych zase do Španělska a hlavně zase pod vodu! Snad příští rok...

Jdu upíct něco dobrýho a dojdu pro dřevo by jsme si mohli večer zatopit v krbu... 

Tak příjemné pokoukání! :)

Alice



Kanicové jsou fákt velký a vůbec se nebojej a o
chotně pózujou :)

Muréna...

Pózuju při bezpečnostní zastávce :)

Ošklivá ošklivá ropušnice...těch je tam spousta a jsou hrozně nenápadný...

Murény se schovávaj....


Prostě hejna rybek :)

4 komentáře:

  1. krasne, ja se letos v zime pod vodu nekouknu, taks nad nekdy pozdeji se mi ejste podari.. krasne fotky a super, ze mas s tatou stejne hobby :) a tise zavidim ten krb, zrovna dneska by se mi siknul .))

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky ! Podvodní svět mě vždy uchvátí a jen mě mrzí, že nemám dosti odvahy se potopit hlouběji než jen se šnorchlem.

    OdpovědětVymazat
  3. miluju podvodni fotky :) a dekuju strasne moc za komentar, potesil me! *

    OdpovědětVymazat
  4. Simsalabim - tatík je instruktor takže u nás se potápí celá famílie :) a krb je skvělá věc teď mi na kolji chybí no...
    Katchuska - děkuju :) já už si život bez potápění neumim představit...
    Zuzi nemáš zač děkovat! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.