pondělí 11. října 2010

Praha, ach ta Praha....

Já mám prostě hrozně ráda Prahu! Trochu mě mrzí že jsem se rozhodla zůstat v Ústí ale na druhou stranu to tam miluju takže vlastně neni co řešit :) A do Prahy to mám hodinu :) 

Včerejšek jsem tedy strávila v Praze a to se super lidma :) Skvělá Alenka ( ček waitingforthebluebird.blogspot.com ) skvělej fotograf Matěj a nakonec hlavně krásná Suzie ( suziestyle.blogspot.com ale to snad ani nemusim řikat :) )! Nejdřív jsme se s Matějem procházeli a hledali vhodné místo na focení...což bylo supr protože jsem narazila na spoustu míst který jsem vůbec neznala...  Super! Praha je prostě krásná no :) 

Potom jsme se setkali s Alenkou a se Suzi který to strašně moc slušelo a šlo se fotit... Teda já jsem jen tak poskakovala kolem a držela odrazovou desku a tak :) Ale hrozně mě to bavilo... Fotek se nemůžu dočkat! 

Bohužel jsem musela jet domů o něco dřív takže jsem nestihla focení asi na konečné lokaci ale nedá se svítit no... I tak to bylo supér! Oficiálně děkuju Alence že mě vzala s sebou :) Klidně budu takhle poskakovat častějc :) Kontrolujte holek blogy ať vám neutečou ty výsledný fotky!

Ve čtvrtek jedu zase do Prahy a asi tam budu mít celý odpoledne času takže na vás dělám oči :) Kdyby ste měl někdo zájem o mou společnost :)

Mějte se krááásně!

Alice

Na snídani :)

Pochutnala jsem si...

A Matěj fotil :)

Tady jsem mohla studovat....

A i když mám zavřený oči tak mám nejhezčí kabátek! (H&M)

9 komentářů:

  1. Mě to tak mrzí :-( A ve čtvrtek musím do práce :-(
    to mě mrzí taky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi tak krásně bláznivá! :)a ten kabátek ti neskonale závidím!!! uíííí

    OdpovědětVymazat
  3. Ty nestudujeě v Praze? Proč jsem si myslela, že ano? :)
    D.

    OdpovědětVymazat
  4. Anet dík taky ho žeru :)
    Beátko děkuju to zní krásně :)
    D. nestuduju no jsem v Ústí :) a proč sis to myslela nevim ale byla jsem do Prahy přijatá a nešla jsem tam a trochu jsem to tady řešila tak možná proto :)

    OdpovědětVymazat
  5. ten kabatik ma strasne krasnu cervenu farbu:) musel svieti v tych uliciach plnych samej sedej a ciernej:)

    OdpovědětVymazat
  6. Bianca - to na něm právě zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  7. obě máme ten nejkrásnější kabátek! :D

    OdpovědětVymazat
  8. máš ho taky? nedivim se je totiž fakt supr! užívej si ho :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.