neděle 17. října 2010

Podzim...

Nějak se mi vytratila ta dobrá nálada zachycená v minulém postu... Je to kvůli autoškole protože jsem prostě totálně nemožná dělám pořád ty stejný chyby dneska jsem měla poslední jízdy a stejně to bylo uplně nanic - teda já jsem nanic a je mi z toho hrozně a smutno... Pak taky počasí mi kazí náladu protože je hrozná zima a mě je zima a já prostě nesnášim když je mi zima! I doma se musim furt zavrtávat do deky pít horkej čaj a na spaní nosim teplý ponožky ačkoliv nesnášim spát v ponožkách... Dalším důvodem je komplikovaná situace ohledně těch na kterých mi záleží a to mi vrtá v hlavně a nutí mě to pořád říkat "ach jo...."

Taková klasická podzimní depka no...

Navíc! Ztratila jsem svůj nejoblíbenější šátek! Fňuk! Měla jsem ho asi osum let kupovala jsem ho kdysi dávo v prváku když jsem byla poprvé v Paříži... A ted jsem ho nechala ve vlaku a odjel bůhvíkam a už ho nikdy neuvidim a je mi z toho smutno... No snad aspoň tomu kdo ho v tom kupé najde udělá radost... Ach jo...

Takže jelikož jsem správná holčička chmury zaháním marnivostí.... Zůstávám však u marnivsti virtuální protože stav mého konta mi nedovoluje marnivost skutečnou (což je další důvod k chmurám...sakra!) Takže si jen tak rekreačně prohlížím stránky Topshopu, Forever21, Lindexu a H&M a zahlcuju svůj počítač krásnejma obrázkama... Pak je ukážu mamince a budu dělat hodnou dceru a budu hezky prosit ať mě vezme nakupovat... Ach jo to je tak trapný v mym věku nemít vlastní peníze na to koupit si blbou šálu! Jenže já si prostě nevydělávám... Sehnat brigádu v Ústí když má člověk každej den nějakou tu školu a odmítá vydírat lidi na ulici je prostě těžký...

Tak se můžete se mnou pokochat pohledem na ty krásy který nutně potřebuju nebo aspoň hrozně chci...

Mějte se a bojujte proti podzimní depce líp než já...

Alice

(Jo já vim tohle je otravnej stěžovací článek což prostě nikdo nemůže mít rád a asi to ani nikoho nezajímá...ale což tohle je můj deníček a nebudu tady dělat juchů juchů když se tak necejtim...)

Tohle sako vídám všude možně už delší dobu ovšem řekněte mi někdo - bylo v Čechách v h&m vůbec kdy k sehnání? Mě se totiž strašně líbí... Tak jestli jsem ho propásla nebo jestli ani nebyla šance...

Mrznou mi ruce takže potřebuju rukavice (teď už né jako frajeřinu)! Nejlépe kožené (tyto jsou h&m)

Nebo třeba trochu zdobené by taky nevadily... (topshop)

(lindex)

Táhne mi na krk a skvělým řešením by byla kruhová šála! (lindex)

Nebo velká huňatá šála! (topshop)

Nebo extra velkej šátek... (topshop)

A nejvíc tepla uniká hlavou takže potřebuju čepičku... (h&m)

Nebo baretek! (topshop)

K věcem po kterých toužím už dýl patří body necklaces...prostě geniální jednoduchá a přesto děsně zajímavá věc... Viděli jste to někde v ČR prodávat? Jsem moc nešikovná na výrobu....

Pak taky toužím po řetízku a dinosaurem! Prostě táááák roztomiloučký! To bych snad i zvládla vytvořit ovšem musim se k tomu donutit...

Po důkladném prohlížení obrázků ze čtvrteční přehlídky jsem došla k závěru že ty šaty od Ani jsou sice nádherný ale mě by vůbec neslušely (moc dlouhá sukně x moje krátky nohy)... Takže tohle jsou nové podzimní/zimní favoritky! Musim si je aspoň vyzkoušet hrozně chci zjistit jak ta kůže 
(či koženka) vypadá na těle! (h&m)

A už fakt potřebuju zimní boty! Loni touhle dobou bylo tady u nás víc jak metr sněhu takže to očekávám každou chvílí... Přála bych si šněrovací nejsem si jista výškou... Musim okouknout ty z newyorkru co má Suzie!

16 komentářů:

  1. Mám tady dinosauří brož... kdyžtak ti ji schovám ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Alice, rozhodně to není trapný, že studuješ a nemáš peníze na vše, co by sis přála. Já dostudovala a hledám práci (teď už se blýská na lepší časy snad), a taky jsem odkázaná na rodičovskou pomoc, protože veškeré našetřené peníze padly na poslední měsíce žití, abych to nějak ustála, když nemám práci. Prostě se to tak děje. Až dostuduješ, najdeš práci, a pak bude přirozené, že začínáš sama za sebe. // btw autoškolu dáš;)

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, podzimní depka...taky to na mě občas padne...venku je tak hnusně, akorát prospat celej den, v pátek jsem byla v knihovně a brečela jsem tam nad knížkou:-) v tomhle ročním období mi nejvíc pomáhá čokoláda a těšení se na Vánoce:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Studuješ a užíváš si to..o ´moc lepší než chodt do rutinní práce a nestíhat ani školu, natož nějaké přátele, kavárny, hospody...
    Peníze = čas
    Když vydělávám peníze, stojí mě to čas..takže mám peníze ale nemám čas je utratit :-(

    OdpovědětVymazat
  5. když tě to zase popadne, uvař si horký čaj do termosky, kup si koblížek a sedni si do parku na lavičku. koukej na lidi a na děti a to tě určitě povzbudí. a když ne, kopni do nějakého stromu. když ti spadne na hlavu kaštan, je to znamení, že to ještě není nejhorší a že se máš vzpamatovat a uvědomit si, jaký máš hezký život :)) tak to vždycky dělám já :D ale ne že si stoupneš pod jabloň a budeš se divit, kde ten kaštánek sakra je...to neplatí :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty boty! Jsou krásný a taky s emi moc líbí ten růžovej topshopí šátek. Doufám, že mě zase bude strašit ve snu. A doufám, že bude líp! Na peníze kašli, hlavně že máš kolem sebe fajn lidi :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, taky teď studuju v Ústí a spoustu mladých slečen vídám ve Forum jako prodavačky v NY, H&M, Lindexu, Pimkie,....Nevíš jak k té práci přišly? Jestli přes agenturu nebo jak? Taky jsem zoufalá z toho že musím "žebrat" u rodičů:/

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za krásný komentář. A Alice, koukej přestat smutnit, vždyť za chvilku je tu zase jaro (i v doslovném slova smyslu)...

    OdpovědětVymazat
  9. Taky je mi pořád zima a jsem z toho pěkně rozmrzelá, doma zima, venku zima, ve škole naprostá lednička (filda asi nemá na uhlí :-D). Podzim mi pěkně leze na nervy.

    OdpovědětVymazat
  10. Evi já chci chci chci dindosauří brož! Musim pro ní jet do Berlína? Krapet z ruky...
    Terko děkuju moc! :*
    Terez mě už ani spát se nechce! a nad knihou v knnihovně taky občas brečim... a vánoce mě právěže spíš deprimujou letos asi všem tak akorát nakreslim obrázek a to mi ještě někdo musí koupit pastelky... :D
    Oli já ti kdyžtak klidně nějaký utratim :D
    Beátko děkuju moc za krásná slova! mám z tebe radost :) a vůbec - jsem ráda že jsi se objevila v tomhle blogovém světě :)
    Foly - viď!
    Blanche - v tomhle směru si nemůžu stěžovat :) děkuju!
    Anonym - čáů! nevim jak k tomu přišly ale - já chci taky! pracovat v h&m by se mi líbilo :) a vítej v ústí doufám že se ti tu líbí :)
    Agnes a Luk - děkuju vynasnažím se :)
    Any si mě pobavila - filda nemá na uhlí...ani ta naše! zimáááá!

    OdpovědětVymazat
  11. Mila Alice, si uplne uzasna, vtipna a krasna zenska - veru tak. Toto mozno nepotesi tak, ako nova satka, ale chcela som ti to povedat :-))))

    OdpovědětVymazat
  12. jé! teda to potěší mnohem víc než cokoliv na sebe :) kor od takový odbornice na krásno jako jsi ty! :) děkuju!

    OdpovědětVymazat
  13. ten body chain meli na jare v HM. ja jsem si ho tehdy chtela taky koupit, ale nebyl zas tak levny. zkus etsy, ebay...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.