sobota 30. října 2010

Juchů!

Díky úžasné Silvi mám už taky hezkoučkou ikonku místo toho obyčejňáckého oranžového B a taky další pochystanosti... Tímto jí oficiálně děkuju!

A když jsem u toho odkazování doporučuju vám tohle... Oni dva jsou prostě úžasný! Nepřestávaj mě fascinovat a jsou hrozně krásný...teda hlavně on žejo :)

Tak a teď posekám trávník letos asi už naposled a pak se budu flákat :)

A zítra teda Praha...

Mějte se!

Alice


8 komentářů:

  1. nechci ti kazit radost, zatim tady mam staleto B,ale ono se to vetsinou uploaduje postupne, tak o duvod vic se k tobe kouknout brzy znovu .)) diky za mily koment :) ta barva je samozrejme MOCNAAAA :)) a zeru tohohle tveho kralika, nutne potrebuju!! staci tak nejak na prelomu kvetna a cervna :))

    OdpovědětVymazat
  2. zajimavy odkaz, na me jsou ale moc na kokainu

    OdpovědětVymazat
  3. já nevim, ale já teda pořád vidím B :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci taky krásnou ikonku! Jak na to? :o Já na to přijduuu...

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé ten králík!!! Takového chci takééé :) Jinak parádní blog!

    OdpovědětVymazat
  6. ta ikonka je dokonalaaa :D (co je to za zviratko? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Simsalabim - tak doufám že třeba už! :) a přiznávám se - ten králík není můj to je kdesi sebranej obrázek...
    TeSa no to asi jsou no :)
    Teres doufám že se to změní!
    Evi najdi si u Silvi návod a bude taky mít! :)
    czech foreigner - děkuju! :)
    Zuzi dík! je to maličkej dinosaur přece :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.