úterý 5. října 2010

Jen pojďte dál!

Jsem hrozně zvědavá a řekla bych že to je vlastnost společná pro spoustu lidí co čtou blogy... Tak jsem si řekla že vás své milé čtenáře vezmu na prohlídku svého stávajícího bydlení :) Jsem na koleji a miluju to tady! Nikdy bych nechtěla bydlet na privátě! Mám totiž nejlepší spolubydlící na světě :) Máme buňku dohromady pro pět lidí tedy dvoulůžák kde jsou nějaké neznámé slečny a třílůžák kdy jsme my :) A žije se nám tady skvěle :)

Tak jen račte vstoupit! Stavte se na kafe nebo tak :)

Dnes večer jdu na Špagetovou páááárty :) Budeme jíst špagety a pít a věnovat se dalším neřestem a potom půjdme tancovat! Takže teď si jdu umejt vlasy nalakovat nehty namalovat se a vyšňořit se! No těšim se! (Mnohem míň se těšim na archeologii kterou mám zítra v 8 ráno!)

btw - viděla jsem dnes (500) Days of Summer a jsem naprosto unešena a okouzlena! Hrozně mě to dojalo! No fákt krásný...

A co vy? Jak bydlíte? Užíváte si? Viděli jste (500) Days of Summer? A co na to říkáte? 

Mějte se!

Alice

Můj koutek :) Ještě mi chybí nástěnka na poličce což mě dost štve! 

Stůl a židle slouží především jako odkladiště věcí a za účelem nějaké bohulibé činnosti si tam sedám málokdy... (tohle j celkem uklizený stav upozorňuju :) )

Můj pelíšek aneb místo kde trávim většinu času (= když nejsem v hospodě :D ) Třeba teď tady sedim když tohle píšu :)

Naše kuchyňka...malá ale dostačující :)

Jídelní stůl....no hlavně taky odkladiště :)

Koupelna aneb nejošlivější část našeho pokoje.... 

Zatím čekají ve skříni ale už za chíli si je obleču a půjdu na párty! Juchů! (Doufám že to přežijou ve zdraví páč to bych asi já nepřežila kdyby se jim něco stalo!) (Šaty a pásek h&m :) )

7 komentářů:

  1. Já bohužel na koleji nikdy nebyla, bydlím necelou půlhodinky od školy. Ale bordýlek tam máte hezký =D... Užij si špagetovou párty a ten film jsem zatím neviděla =)

    sabi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. koleje me lehce desi, VS jsem absolvovala 10minut od domu :) ale jo, asi to ma neco do sebe :) hlavne ze jsi spokojena :) ja uz anstesti delsi dobu ve svem, ale (500) days of summer mi nic nerika, sakra :)

    OdpovědětVymazat
  3. to máte riadne luxusné..a aj vlastná kúpeľňa? Teda..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Hej, jako... ty už si to viděla? Já to chci taky!!! A chci a chci a chci!

    OdpovědětVymazat
  5. Nadšení kolejí jsem teda nikdy nesdílela... Ale na druhou stranu mě neuvěřitelně lákají ty velké party co se tam podle vyprávění očitých svědků dějí! :D
    500DOS úplně miluju! Viděla jsme ho hned, jak vyhrál cenu na festivale Sundance a neuvěřitelně jsem si ho zamilovala. Hledám v něm sebe a bývalé partnery (to není dobrý). Viděla jsem ho milionkrát i když teď si spíš pouštím oblíbené scény, ten konec ráda nemám...
    uží si party!! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Život na koleji byl pro ně vždycky spíš noční můrou...ale zas o ty legendární kolejácké večírky bych velmi stála /alespoň v roli hosta...:o/). Máš můj obdiv, že společenství dobrých lidí je pro tebe důležitejší než útulnost prostoru, který musíte společně obývat. Já bych v tomhle jen přežívala...

    OdpovědětVymazat
  7. Sabina - film zkoukni! a tohle je fakt slabej odvar bordelu to tak za dva měsíce to bude hustý :D
    Simsalabim - jop jsem uplně spokojená...fakt bych nechtěla bejt doma...
    Foly - jo v Ústí mak všechny koleje vlastní koupelnu - t by mi vadlo kdyby to bylo na chodbě...
    Alenko! Těš se! Já to chci vidět ještě tisíckrát!!!
    R* ty párty vyvažujou všecho nepohodlí :) a film fakt super no uchvátilo mě to :)
    Kačaba - tý jo mě to vůbec nepřijde špatný :) viděla jsem mnohem horší koleje (třeba v Praze) a tahle naše je v Ústí největší a (podle mě) i nejhezčí :) žiju tady ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.