pondělí 25. října 2010

Holčičí povídání :)

V sobotu jsem měla jet do Prahy za kultůrou...ovšem to bylo zrušeno pro nevolnost hlavního účastníka takže jsem měla blbou náladu a nevěděla jsem co budu teda dělat... Ale byla jsem domluvená na odpolední kafe se skvělou Evičkou takže jsem si řekla že jo že tam pojedu a večer zase domů... A všechno bylo jinak :)

Setkaly jsem se s Ev před Palladiem kde se mělo cosi konat ale po jednom kolečku jsme to vzdaly - moc lidí moc hluku moc chození a rozhodly jsme se pro klidné kafe... Ev mě Prahy neznalou vzala do Grand Cafe Orient což je místo které jsem vždycky zasněně okukovala a tak jsem z toho měla hroznou radost :) Kafe tam maj skvělý a hraje tam klavírista a je to tam děsně hezký :) A Eva je skvělá a stejně ukecaná jako já takže jsem furt mluvily a mluvily no bezva :) 

Potom jsme se rozhodly pro přesun do Lucerny...tam jsem byla taky poprvé a taky se mi tam líbilo :) Už se mi ale krátil čas když sem se konečně dovolala Oli a tak jsem se rozhodla že využiju milé nabídky a v Praze přespím :) Takže dorazila ještě i Olga a dál jsme se věnovaly holčičímu povídání...no občas trochu babkovskému znáte to rozebírání nemocí a problémů :) Potom přišla ještě Anetka a už to byl totální blogískovej minisrázeček! Takže jsme vás všechny děsně pomlouvaly a bavily se o tom že jenom my jsme ty krásné a úžasné :D 

Najednou byla půlnoc ani jsem si nevšimla letícího času :) Jó když je člověk v dobré společnosti! Přespávala jsem v Ev v nejrozkošnějším pokojíčku který jste mohli vidět u ní na blogísku :) Hm jenom škoda že nebylo vidět to krásný křeslo :D 

Ráno jsme měly být v 9 u Palladia což se ovšem moc neshodovalo s povídáním do tří a odložením budíku na 8.45... No chudák Oli na nás musela v tý zimě čekat a my všechny pak ještě na Anet... A jelo se na blešák! A bylo to uplně wáů! Hrnuly se tam davy lidí a my jsme byly asi jediný ženy a všichni vypadali děsně nabroušeně... A těch věcí co tam bylo! No nevěděla jsem kam dřív koukat :) Koupila jsem Drahému dárek aby mi odpustil že jsem se mu zasekla v Praze ale pro sebe jsem bohužel nic neulovila... Jasná věc - musim tam znova! Musela jsem krasavice brzo opustit prodrat se davem zpět k metru a frčet domů... 

Bylo to super! Miluju Prahu! Děkuju moc ženám za skvělý večer a ráno a nejvíc Evičce za nocleh a povídání a jahody :) A taky za těch pár fotek... 

Jo a v neděli jsem byla ještě pak nakupovat s maminkou a se ségrama a mám spoustu věcí co jsem nutně potřebovala :) A pochlubim se brzo nebojte!

Tak asi tak :) Já vim že to je dlóóóuhý a že to stejně nikdo nečte ale jestli jo tak se podívejte ještě k Olze páč ta píše mnohem líp a taky to krásně popsala :)

Mějte se a usmívejte se na lidi svět je pak krásnější!

Alice

S krásnou Olgou :)

Usmívám se jak sluníčko na hnoji ale to je fuk :)

"Jé on je tady výtah!" A hlavně velký zrcadlo žejo :)

13 komentářů:

  1. heh a zrovna o tobě jsme hovořily páč Evi byla to krásné dopoledne s tebou žejo :) ale jen v dobrém! o tobě to ani jinak nejde :)

    OdpovědětVymazat
  2. (a teď to zní jako když jsme fakt o někom mluvily hrozně zle ale to neni pravda! :) )

    OdpovědětVymazat
  3. Vy jste hezký :)
    Já chci taky holčičí drbárnu, jo a jo a jo!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé to byl milý článek. A pročetla jsem se až na konec, čestně!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé a já chci taky na blešák;) No a já místo tý kultury seděla doma a nic z toho.. a mohla jsem potkat tak báječný dámy;) Příště jedu s tebou! Tak!

    OdpovědětVymazat
  6. jezis to vypada jako super uzasny vikend!! chci to schodiste, na kterem se fotite, holcici drbarnu, nakupy, kafe a kolacek, a ten blesak!! mam oci navrch hlavy! a prahu 370km daleko, sakra, mam abstak :) krasny clanek a vam to tak slusi, ach!

    OdpovědětVymazat
  7. A můžu se zeptat na kterej ten blešák v Praze je tak bájo? Díky, dobrých tipů není nikdy dost. :D
    Z.

    OdpovědětVymazat
  8. Evi příště s tebou!!!
    Beátko mňáů! :)
    Lindi to mám radost a děkuju :)
    Alenko to teda jedeš!
    Simsalabim děkuju moc moc moc!
    Joll děkuju!
    Z. je to na metru Kolbenova hned naproti...a je to jenom asi v neděli ráno nevim jistě...každopádně v neděli ráno se stačí nechat unášet davem :)
    Evičko :*****

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.