sobota 2. října 2010

Happy :)

Ach! Víte co je super? Když vám někdo splní přání  ještě je hrozně moc milej a přátelskej a pohostí vás skvělou kávou a všechno je tak pohodový že to je jak z jinýho světa! Prostě - byla jsem ve čtvrek v showroomu H&M a uplně mě to učinilo šťastnou na dlouhou dobu dopředu :) Děkuju moc Kátě a Kátě!!! :)

Zjistila jsem že pravdu miluju krajku... Krajka se zdá jako takovej delikátní výjmečnej materiál který se hodí tak na prádlo nebo na večerní róbu... Ale s tim já nesouhlasim! Hrozně se mi líbí krajka pro denní nošení! Jen tak krajkatý triko k jeansům... No tyhle moje touhy byly v showromu velmi uspokojeny :)

O další úlovky se podělim časem :)

Teď jedu s Drahým na tradiční Štěpánskou pouť! To se vždycky sjede celá jejich skvělá rodina (= Štěpánovi) a napečou hory malejch svatebních koláčků a pak se jedí koláčky a pie se slivovice a tak :) Mám tu jejich vélikou famílii fakt ráda tak se těšim :) Máte taky nějaké rodinné tradice?

A máte rády krajku? 

Mějte se krásně!

Alice

Ps: To s Nik mě fakt mrzí...a nutí mě to ale i k zamyšlení se nad sebou/náma... Jsme vážně takový že nám jde jenom o vzhled? O to jak člověk vypadá na fotce? To nutí někoho aby si bral cizí fotky? Mě se líbilo i to jak Nika píše a to co umí s desingem.... Já to nějak nechápu... Ráda bych se o tom s Nikou pobavila - tak jestli to čteš tak třeba napiš!

Veveruška s oříškem aneb novej nejoblíbenější řetízek :)

Záda trika co mám fakt ráda!

Zepředu...

Ale asi si netroufnu pod to nic nemít....

Malinkej jelínek v uchu! Juchů! :)

11 komentářů:

  1. krajku, lesní zvěř, školu, koláčky a h&m mám taky moc ráda :). Ale ještě raději mám tvoje články, protože mi vždycky zlepší náladu.

    OdpovědětVymazat
  2. teda, ten showroom ti trosku zavidim a jeste vic preju! :)
    krajky miluju, jsou.. jako zeny.
    mimochodem, copak se stalo s nik? mam jeji blog moc rada a vubec nejsem v obraze :/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na štěpánskou jo? A v novym triku jo? A krajkovym jo? tak se těš... servu ho z tebe natotata! ženo krásná;)

    OdpovědětVymazat
  4. Zoloe - děkuju moc!!!
    eee - děkuju :) Nik brala fotky z polskýho blogu http://peyton-n.blogspot.com no takže její blog byl fake...a když někdo dal tenhle odkz do jejích komentářů blog zmizel... blbý no :(

    OdpovědětVymazat
  5. wow to muselo byt super, to mate naozaj skvele ze vy ceske baby sa dostavate na taketo miesta:) vazne zavidim:))
    a cipka je super:) hladam nejake pekne bodycko:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo, to s tim showroomem na všech blozích mě hrozně provokuje :D Závidím!!! :D

    A to s tou Nik mě docela mrzí, teda ne zas tak moc, můžu sledovat ten polskej blog...Ale když vím, že to není Češka, ale Polka, tak mě to už tak moc nebaví..
    Nechápu, co od toho jako čekala, připadala mi docela zajímavá už jen podle toho, jak psala, nevím, proč měla potřebu tohle dělat...asi nějaká zkouška "co všechno ti na internetu projde"...

    OdpovědětVymazat
  7. milujem veci cez jedno plece. Je to také sexy!

    OdpovědětVymazat
  8. Bianca - jo bylo to super já to sama moc nechápu :) krajkový body mám a dělá mi radost :)
    Indie mě se právě taky líbilo ja psala... no hrůz!
    Foly - viď! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já z toho Showroomu byla podobně nadšená:-) Mě všechny ty fake blogy strašně štvou, je to podvod a nic jinýho - vydávat něčí práci za svojí a ještě přijímat komplimenty, kopala bych ty lidi do zadku

    OdpovědětVymazat
  10. Myslim, ze to tricko sa ti nehodi sa deformuje ti postavu.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.