úterý 19. října 2010

Drazí!

Všem Vám moc děkuju! Za podporu u minulého postu a taky za každou návštěvu tady a za to že mě sledujete a za každej komentář a vůbec za to že jste! Dělá mi to hroznou rádost! Chtěla bych Vás všechny potkat a obejmout a říct vám to osobně....dost pro mě znamenáte! :) 

Včera měla moje milovaná kamarádka narozeniny a bylo to super večer ve znamení zahánění chmur :) Kolem jedenáctý večer byly všechny chmury utlučeny a skvěle jsem si to užívala :) Bavila jsem se s mužem co vypadal jako David Černý (ach!!!) a pak mi řek že se jmenuje David... A potom se skvělým Angličanem kterého jsem nutila stále znovu vyslovovat slovo "car" protože britská angličtina je nejkrásnější jazyk na světě! (To může znát jako rouhání ale já se zato nestydim - sorry češtino sorry slovenštino ale the way they say car just driving me nuts! :D ) Takže pěkný večírek :) (Aby ste si nemysleli že si stěžuju že nemám keše  pak kalim - za včera jsem utratila přesně 20káčé za jednu kofolu :) )

Chtěla jsem jít dneska ráno plavčit ale nějak jsem si radši trochu přispala :) Teď škola a pak zase trocha toho juchání :) Musim znova potkat Anglána a Davida žejo :)

A jaký je nejkrásnější jazyk pro vás? Co byste chtěli poslouchat do zbláznění? Kdy vám naposled někdo řekl "Jsi nádherná..." ? Mě včera... A teď to říkám vám: Jste všechny nádherné a mám vás moc ráda! A vařim fakt dobrý kafe tak se stavte :)

Tak se mějte pohádkově!

Alice

Tu písničku prostě miluju!

New York taky miluju :)

T-Mobile sice nemiluju (O2forever!) ale tyhle slonečci sou fakt pochystaný! :D

Miluju balónky a narozeninovou výzdobu! :)

S nejdražší Klárinkou :)

9 komentářů:

  1. Tedy ta poslední fotka je senzační :_) Opravdu pěkné!!!
    Já si vždy oblíbím nějaký song a musím ho poslouchat do té doby, dokud ho nezačnu přímo nenávidět. Ale jediná písnička se mi ještě neomrzela a to od Damiena Rice - The Blower's Daughter :-) doporučuju pokud jsi na slaďáky

    OdpovědětVymazat
  2. Prej Mám dlohou trubku, to je fór;) Taky mám chmury a taky je zahánim... ano, uklízim! :D

    OdpovědětVymazat
  3. jsem Ti neodpověděla na tu podprsenku.... jj z Lindexu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. nejradši mám krásnou britskou angličtinu:) ale taky jsem přišla na chuť té irské hatmatilce. a slovenština je taky taková "chutňúčká":) // škoda, že jsi áááž v Ústí, bych se na to dobrý kafe stavila:)

    OdpovědětVymazat
  5. jeee, to je tak rozkosne optimisticky zapisek! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Stydím se že jsem tvůj blog už pěkně dlouho nenavštívila. Maš ted fakt pěkné vlasy! Taky se mi líbí britský přízvuk:D dobře zní

    OdpovědětVymazat
  7. No hlavně že je podzimní depka pryč!!!

    OdpovědětVymazat
  8. ach SOUHLASÍM! miluju britskou angličtinu!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ceady - dík :) jo mám to s ppísničkama stejně :)
    Alenko já ti tu nálepku přivezu jo? :D
    Terko já teda irštině moc nerozumim ale to je o zvyku :) jo to je velká škoda kafe s tebou by bylo super!
    eee - no jo :)
    Adi odpouštím ti a stav se klidně častějc :)
    Terez snažim se ale potvora vystrkuje růžky!
    Katy viď! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.