sobota 9. října 2010

Dortík :)

Vyrážíme na oslavu narozenin našeho drahého svělého kamaráda a děsně se těšim :) to bude zase párty :)  A protože hrozně ráda peču upekla jsem mu mňamku kterou se prostě musim pochlubit....doufám že si to nebude škudlit :) 

Přeji pěkný sobotní večer!

Alice

Je to brownies podle Ašu doplněný bílou čokoládou zalitý extra čokoládovou polevou a ozdobený kokosem....no sbíhaj se mi sliny jenom z toho popisu :)

6 komentářů:

  1. Uááááááá!!!! Sbíhaj se mi sliny... dělej, hoď sebou, ať už seš tady;)

    OdpovědětVymazat
  2. hele nepředbíhej! :) jo jo už běžíme! :)

    OdpovědětVymazat
  3. oooohoohooo dala bych si rict :) od okousani monitoru me zachranuje fakt, ze jsem prave dojedla 4 palacinky, uff .)))) uzij si mejdaaan :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky se chystám píct dortík, škoda že můj milý nemá rád čokoládu, tenhle vypadá nádherně a určitě tak i chutná :)

    OdpovědětVymazat
  5. díky díky :) byla jsem za něj pochválená a zmizel rychle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.