pátek 8. října 2010

The Beatles

Summer má nejradši Ringa a to teda fakt nechápu! Ovšem já nejsem Summer já jsem Alice a já mám nejradši Johna Lennona! Protože je prostě nejlepší a nejhezčí a nejúžasnější! Je rozhodně nejvýše na mém seznamu lidí se kterýma bych se chtěla setkat ale už se to nikdy nestane...(dál je např. Kurt Cobain neb Bob Marley...) 

Heh to je dobrý - rozklikla jsem si na wikipedii stránku o Johnovi a víte co? Zítra by měl 70! Náhodička no fakt :)

A co vy? Kterého Brouka máte nejradši? (Doufám že né Paula to už snad radši Ringa!)

Jdu si je kluky ušatý pustit a snad bych i tančila!

Mějte se!

Alice


Strawberry Fields memorial v New Yorku u Dakota building....byla sem naměkko...

Prostě nejlepší!

4 komentáře:

  1. Konečně někdo, kdo to má stejně. Johna prostě miluju:-) je nejlepší

    OdpovědětVymazat
  2. Kdepak! George Harrison byl největší frajer!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ty studuješ historii? ptám se protože to taky plánuju a zajímalo by mě jak tě studium baví :) a z Brouků mám nejradši taky Johna :)

    OdpovědětVymazat
  4. M+T George je pro mě hned druhej :)
    anonym - jop studuju a baví mě to fakt dost :) kdyžta se ozvi na mejl AliceAliceKnows@seznam.cz určitě ti ráda všechno povim :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.