pátek 22. října 2010

Ach jo!

To je spíš naštvaný než nešťastný ach jo... Neudělala jsem řidičák teda jízdy... Komisař mi řekl že jsem moc nervózní a blbě držim volant a křížim si ruce...no jistě že jsem nervózní! Řídim auto a dělám zkoušku to je asi jasný že jsem nervózní! Nejvíc mě prostě štve že jsem jela docela v pohodě neudělala jsem žádnou chybu zastavila jsem na stopce dokonce tak že jsem tam viděla hezky jsem přeřazovala necukalo mi to....no a je mi to k ničemu páč blbě držim volant! No k vzteku

Takže za dva týdny jdu znova... Už bych se tim chtěla přestat nervovat ale né já si to prostě musim komplikovat... Cejtim se jako pěkný pako... Uf prostě jsem vám to musela říct...

Zítra si zlepším náladu :) Jedu s Alenkou a Ondřejem (to je její skvělý muž) do Prahy za kultůrou a moc se těšim :) Opět na vás mrkám jestli mě někdo chcete vidět poklábosit dát si kafe jsem vaše :)

Mějte se krásně a nezmrzněte!

Alice

Ale já ten řidičák udělám a jednoho dne budu mít maličký kulatý autíčko!

10 komentářů:

  1. Já jsem udělala jízdy až na potřetí. Pokaždé jsem byla vyhozena za zcela nesmyslný argument! No a před nedávnem vyšlo v novinách, že komisaři od nás z města brali úplatky. Takže pak mi bylo jasné, proč jsem to udělala až na potřetí.
    Při další zkoušce Ti přeji hodně štěstí a pevné nervy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kašli na to, někteří komisaři jsou fakt dementi! Příště to určitě zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  3. já tě chci vidět, ale v praze nebudu...jiná možnost? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, nic si z toho nedělej :) můj přítel, který řídil výborně taky neudělal jízdy, prý málo koukal do zrcádka. A ze tří to udělala holka, která řídila nejhůř, ale byla nejhezčí, no :)A také zítra jedu do Prahy a moc se těším!! :) a ještě jsem ti chtěla říct, že jsem koukala na tvůj blog a jsi čím dál krásnější. Opravdu ti to poslední dobou moc sluší :);)

    OdpovědětVymazat
  5. O autoškole mi ani nemluv... sice jsem udělala zkoušky napoprvý, ale všechny ty jízdy před tím a vlastně i potom... no děs. Řídit neumím do teď a to už mám řidičák přes tři roky... prostě jsem levá.

    Tobě držím palce, ať se daří líp :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem je udělala až na podruhé. Ale právem - málem jsem přejela babku na kole :D. Říkám ti to hlavně proto, abych tě ujistila, že jsi nejšikovnější a není třeba se nervovat.

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce!:) Mňa to čaká zanedlho, no a to som zvedavá, aká budem na skúškach vyklepaná:/

    OdpovědětVymazat
  8. Držím Ti palce! Jinak toho Fiátka, co máš tady na fotce, Ti moc přeju, je to nádherné autíčko :)

    OdpovědětVymazat
  9. no, vidis a ja se do ted neodhodlala vůbec začít, takže smekám:) a neboj, to zvládneš:)

    OdpovědětVymazat
  10. An: no tak ještě úplatky to je děs! děkuju!
    Terez: děkuju!
    Beátko ještě Ústí nebo Jablonec...sem ti moc nepomohla co? Tý jo :(
    Wayne's madame jé děkuju moc to je milé! :)
    Adina: je to prostě hrozně složitý! děkuju za podporu :)
    Agnes: děkuju!!! :)
    Simona: držim palce!
    Margyša: děkuju!
    xpixiex: no v Praze bych do toho nešla! a dík!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.