sobota 25. září 2010

Víte co mám fakt ráda? Čelenky! A čim ujetější tim líp :) Takže tahle musela být moje to je jasný! Druhá věc je že je potom moc nenosim... Prostě je sbírám no :)

Včerejší nákupy se celkem zadařily ačkoliv jsem si nedovolila podlehnout voláknovému vábení a zůstala jsem u základního a jednoduchého... Och jak jsem statečná! Na fotákách možno vidět i novej svetr z h&m - hned získal jméno "Pohodář" páč je fakt dost pohodovej :)

Největší radost mi ale udělaly botičky :) Já vim že vůbec nejsou jako ty z need listu...ovšem tyhle mě fakt chytli za srdce! Jsou prostě ňuňínkovský!

Za chvíli odjíždim do Ústí! Dneska večer bude velká brutální neverending párty no hrozně se těšim! :) 

Co vy a divoké čelenky? A barevný boty?

Mějte se krásně!

Alice



Pidiklobouček mašlička a peříčka no co víc si přát! :)


No nejsou sladký?

10 komentářů:

  1. Týjo, vypadaj jako děstský bačkůrky, který jsem nosila ve školce!

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, ty boty jsou božský! Prozdradíš odkud jsou?

    OdpovědětVymazat
  3. Ta čelenka je úúúúúžasná...nos jí, sluší moc :o).Zeptala bych, se odkud je a zdali jí ještě mají...;-)...ale na mém momentálním krátkém sestřihu by asi vypadala komicky. Tak jen tiše závidím...

    OdpovědětVymazat
  4. čelenka i botičky úúúžasný! nosila bych obojí hned!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. boty nejsou podle mého gusta, ale čelenka je úžasná!:)

    OdpovědětVymazat
  6. Odkudpak máš tu přepychovou čelenku?

    OdpovědětVymazat
  7. ty botičky na té fotce vypadají strašně malinké, musela bych je vidět na tobě abych uvěřila, že jsou ,,normální", neumím si je prostě představit v normální velikosti :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ef - no jo! taky jsem takový měla :)
    Blanche jsou Baťa :)
    Kačaba - dík! je z c&a a mě se třeba velký čelenky líběj nejvíc v krátkejch vlasech :)
    Terka, Daniela - dík!
    M+T, Berry - c&a! :)
    Vell heh taky mi to tak připadá :) ale jsou to normální 37 fákt :)

    OdpovědětVymazat
  9. kloboucek mam taky a miluju miluju ho! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.