středa 29. září 2010

V Ústí to žije!

Chtělo by se říct "Home, sweet home" :) Ústí a jeho obyvatelé a jeho hospody mě přivítalo s otevřenou náručí! Takže do soboty co jsem přijela jsem strávila většinu času ve svých nejoblíbenějších hospách případně jsem se někde pelešila :) Spát chodim okolo čtvrtý/pátý vstávám po poledni... Na první přednášce jsem usnula dneska jsem cviko zaspala uplně (no bylo od 8! tzv ani ne 4hodiny po tom co jsem dovalila domu...) Vypila jsem už spoustu kofoly a kafe a skoro nic jsem nejedla - a ani už nemám hlad... Takže klasika!

Hrozně moc mi to tady chybělo!!!

Bohužel pro vás jsem v tom frmolu moc nestíhala fotit ale polepšim se slibuju!

Akorát to počasí mi kazí náladu...já prostě nenávidim déšť!!! A navíc nemám deštník... A pak ještě to že mám opar asi ze všeho toho seznamování se nebo co....každopádně začínám vypadat jak zrůdka a navíc to děsně bolí...fňuk!!!

Jo - sledujete Dextera? Jestli ne tak šupem začnětě jestli jo tak tomu budete rozumět - nemůžu se dočkat dalšího dílu pětky!!! Hustý!

Teď mě čeká Latina pro historiky a večer asi další večírek :) Juchů!

A co vy jste taky tak šťastný že jste ve škole? Já fakt jo :)

Tak se mějte všici krásně :)

Alice

První večírek u Sportovce...

Tam maj fakt suprovou malinovku...

...orosenou...

Nové srdíčkaté punčošky :)

Stůl na Hnátě což je moje nejoblíbenější ústecká hospa :)

5 komentářů:

  1. Hnáta :D:D:D To je brutální název... jakou další barvu plánuješ na hlavu? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem neviděla ani jeden díl 5 Dextra a už teď mám hrůzu...Podle traileru usuzuju, že se mu teď moc dařit nebude!
    ps: čelenka v minulém příspěvku je božská!

    OdpovědětVymazat
  3. ten průhlednej deštník je nějakej hrozně reklamní, kterej nám přinesla domů mamča, takže moc neporadim, kde ho sehnat:)

    OdpovědětVymazat
  4. Evi Hnáta je fakt nejlepší pajzl v Ústí :) a barvu bych chtěla zrzavou ale nechci moc laborovat...
    Nina - dík! Lindex!
    R* - řekla bych že 5 řada bude pecka! honm stahuj a koukej! a vůbec - jsi teda v ústí? bysme někdy mohli zajít na kafe nebo tak :)
    xpixiex - díks no se nedá svítit...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.