čtvrtek 16. září 2010

Spain II. - Nature

Vracím se s dalšíma fotkama ze Španělska... Tentokrát příroda a její krásy!

Hrozně mě štve počasí pořád prší a je zima jak v ruskym filmu... A navíc na mě něco leze! Takže otrava vrcholná! Ještě že si mám co prohlížet v poslední době se objevilo hned několik velmi zajímavých blogů (jak jste si určtě taky všimli...) :) Mám z toho radost!

V dalších dnech očekávejte - nejlepší španělskej úlovek a podvodní fotky :)

Tak se mějte krásně a doufám že se vám fotky budou líbit...

Alice

Prostě větvičky no....

Šiška zelená...

Zapadá...

Šiška šedá...

Olivy...

Romantika no :)

Granátový jablíčka...

Prostě větvička no....

3 komentáře:

  1. krasne fotecky, sikovna fotografka jsi!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty Holmesi! Mám na předloktí vytetovanou hvězdu, která však vůbec ale vůbec nic neznamená (hřích mládí :D).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.