pondělí 13. září 2010

Spain I. - Food!









Taky máte tu úchylku na focení jídla?

Já teda jo!

(Kdyžtak i za vás :) )

Alice

11 komentářů:

  1. No, lahka odpoved, staci prelistovat moj blog :D:D:D rozhodne ano. zvlast ak som ho robila sama

    OdpovědětVymazat
  2. mnam mnam :) ja ho vetsinou rychleji snim nez stihnu vyfotit .))

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle jsem po ránu radši neměla vidět :D MŇAM!!! A hezký pihy ti vyskákaly! :)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám úchylku na koukání fotek s jídlem:D

    OdpovědětVymazat
  5. Já chci takový to pečivo v košíčku, to co je níž. Co to bylo? Já to chci ! :D

    OdpovědětVymazat
  6. mňam tie pečivá vyzerajú skvele, aj tie drinky!

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam! Eště že zrovna večeřim;)

    OdpovědětVymazat
  8. Bože fíky. Miluju čerstvé fíky.

    OdpovědětVymazat
  9. :)
    Berry jasný no :)
    Simsalabim - klasickej problém! :)
    Evi - díks :)
    Natie - jo to já taky :)
    Lindi byl to takový móc dobrý a se spoustou mandlí navrchu a to druhý je čokoládový taky super dobrý...a - si měla říct dřív bych ti přivezla :D
    Foly - i drinky byly supr :)
    Alekno brou chuť :)
    Dania - viď! já taky :) sušený vůbec ale čerstvý utržený za stromu to je lahůdka...prč tady nerostou?

    OdpovědětVymazat
  10. Ty fotky mi udělaly velkou radost, žvanec totiž fotím úplně nejradši:-)

    OdpovědětVymazat
  11. to jsem ráda že jsi ráda :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.