pondělí 20. září 2010

Šatečky sobě obleču....

Zdálo se mi že je dneska docela teplo... Trhala jsem na zahradě ostružiny a děsně jsem si pochutnávala a sluníčko mi hřálo záda! :) Tak jsem si vzala šatičky a hlavně ten super skvělej pásek! A potom jsem se procházela po lávce nad silnicí kde fouká vítr a a je tam hluk od aut...pálej si to kolem stovky a je na to zajímavej výhled...

Tak mi vlály šatičky tam nad nima co spěchaj...

A co vy? Co vás zrovna nutí do spěchu a co si vychutnáváte dlouze? :)

Tak se mějte!

Alice

Šatičky z h&m...

Pásek taky z h&m...showroomu :)

A pak mi došla baterka ve foťáku....

....takže bez detailů...

10 komentářů:

  1. takéto milé vecicčky ti veľmi pristanú podľa mňa:)

    OdpovědětVymazat
  2. Šatičky pěkné, barva ti sluší, ale střih ti absolutně nelichotí, dělá ti zbytečně široké boky. Ten pásek se k tomu nehodí, připadá mi trochu jak ze Star Wars, k těm nadýchaným romantickým šatičkám podle mě vůbec nepasuje. A to nemluvím o tom květovaném svetříku, ten je úplně mimo...

    OdpovědětVymazat
  3. Je tohle místo kousek od Jablonce n. Nisou?

    OdpovědětVymazat
  4. krasna barva satu, moc pekna kombinace... a prostredi na foceni!

    OdpovědětVymazat
  5. Foly - dík :)
    Lenka - no jo není člověk ten aby se zalíbíl lidem všem :) mě se právě taková kombinace líbí - něžné šatičky a masivní pásek... ale dík za názor...
    M. - jo výpadovka z Jablonce na Prahu...copak místní? :)
    Julia - dík! taky se mi tam líbí no :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta poslední je boží! taková vykulená a ten most se mi děsně líbí

    OdpovědětVymazat
  7. Babička má kousek odamtud chalupu, tak jsme tam dřív bejvali pořád. Je tam krásně, akorát to tam teď poslední roky celý zastavěli. A na místní sjezdovce jsem se naučila lyžovat :))

    OdpovědětVymazat
  8. Lindi dík! :)
    M. - jo mám ten náš kraj taky ráda :) a lyží už se nemůžu dočkat! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Šatičky jsou parádní, mají skělou barvu,ale nejvíc se mi líbí, jak ti ladí s vlasama:-) A jinak do spěchu mě nutí moje nedochvilnost a dlouze si vychutnávám každé jídlo

    OdpovědětVymazat
  10. dík! to já naopak jim hrozně rychle :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.