úterý 14. září 2010

Rings! :)

Ach vrátila se mi má milá z Amériky a přivezla mi dary.... Mám hroznou radost - žena zpět a ještě tolik krásy! :) 

:)

Doplněno vytouženým Jelínkem :) Dííík! :)

A mimochodem - já fakt moc miluju Pána Prstenů :)

Alice (šťastná jako blecha!)






Tak co vy na to?

A máte rády Pána? :)






12 komentářů:

  1. Milujem Pana prstenov a tvoje prstene ti zavidim! krasa!

    OdpovědětVymazat
  2. Nemám rada pána prsteňov...

    Ale tvoje prstienky som si zamilovala a hneď by som ich dala na svoje ruky a chodila s nimi po meste:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já na to, že nikdo nemá větší nárok na jelínka nežli já a už mě štve, že každý HM, do kterýho vlezu, ho nevede. A víš co? Já už ho nechci. A dup!

    OdpovědětVymazat
  4. Teď jsi paní prstenů ty :-)
    (..pak nebudete mít temného pána, budete mít nádhernou bílou paní!!! Dej mi ten prsten! ... omluvám se Frodo...) ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Prstýnky jsou krásný, ale mně by asi strašně vadilo, že bych s nima furt o něco zachytávala... :-/ Předpokládám, že především o silonky a jiný jemný materiály :-D. Ale jsou parádní, to jo.

    OdpovědětVymazat
  6. pana prstenu nijak zvlast nemusim,tohle me nejak minulo.. ale ty tvoje kousky to zas jo, ty se mi libi .))

    OdpovědětVymazat
  7. Berry díks :)
    Foly - taky je vůbec nechci sundávat :)
    Nik já po něm taky toužila dobu a nakonec jsem ho získala né v h&m ale od Yell Yahodový který ho koupilav Německu a prodávla na svym blogu :) byla to těžká cesta ale je můj :)
    Oli - opět cituješ moji oblíbenou pasáž :)
    Adina - Jelínka musim obracet do dlaně celkem často ale s těma dvěma dvojákama problém neni :)
    Lindi nedám! :D
    Blanche - souhlas :)
    Simsalabim - to mě to velmi silně zasáhlo :) a dí :)

    OdpovědětVymazat
  8. uzasne! hrozne me bavi ty viceprste, taky cu :) noa jelinek je jasna laska :)

    btw ten barbie fotak vazne foti :)

    OdpovědětVymazat
  9. teeda, ten prvni a ten jeleni ti vazne zavidim! krasa.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.