čtvrtek 23. září 2010

Retro!

Našla jsem na půdě poklad! Super retro taška! :) Hrozně se mi líbí jak je barevná a je krásně velká... A hlavně se tak vyřešila zásadní otázka - "Co budu nosit do školy?" Je asi po tatíkovi...jo můj tatínek to byl švihák - levisky do zvonu, dlouhý blond vlasy, hrál na basu a kytáru a ještě nosil takovouhle supr tašku :) A už s ní mám i zážitek :) Jela jsem vlakem do knihovny takže s taškou plnou knih (neslo se mi to až překvapivě dobře) a paní průvodčí ve vlaku povídá "Jé vy máte ale krásnou kabelu!" No potěšilo mě to moc! Třeba měla taky takovou :)

A další milej zážitek mám z dneška... Měla jsem autoškolu a slečna co jezdila přede mnou byla moje čtenářka! Hustý! Moje první setkání s člověkem z druhý strany monitoru :) Tak jestli to čteš tak: Jezdíš uplně v pohodě!!! Zato je jsem byla tragická... 

A jinak - furt jsem nemocná! Všechno mě bolí a hlavně mě to už fákt štve! Ach jo.... Ale i tak - v Liberci dneska oteřeli novou část obchoďáku tak to jedu zítra obhlídnout :) Hlavně!!! Je tam h&m!!! Juchů :) A v Lindexu maj 20% slevu na všechno! Juchů! Tak doufám že si odškrtnu něco z need listu :)

Koukám že dost z vás je taky marod tak vás taky lituju! Uvařme si všechny zázvorovej čaj a doufejme ve zlepšení... Mějte se!

Alice



Tak co na ní říkáte? :)

9 komentářů:

  1. Asi jsem se zamilovala... ta taška je úplně boží!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jdu vařit zázvorovej čaj a taky přeju brzký uzdravení.

    A K TÉ TAŠCE SE RADŠI NEVYJADŘUJU (je naprosto dokonalá).

    OdpovědětVymazat
  3. Z té tašky retro přímo křičí:-) Brzo se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  4. total dokonala :D:D:D tiez chcem nachadzat taketo skvosty!

    OdpovědětVymazat
  5. paradna! mozem si ju niekedy pozicat? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju dkuju a moje taška taky děkuje :) dneska jsem jí měla ve škole a všem se líbila :)
    tonbogirl - jasně přijeď si pro ní do Ústí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.