neděle 19. září 2010

Red head!

Vždycky se mi líbily takový ty klasické tablové fotky - hlava a holá ramena... Ono je to totiž takový trochu záhadný - má na sobě triko a sundaný ramena? Nebo jenom podprsenku? Nebo nic? Nevim jak vás ale mě tohle vždycky zajímalo... 

Takže - mám zase nový háro! Návrat k červené probíhá trochu rozpačitě přece jenom mám pod tim uplně světlý vlasy...no taže je to takový různý ale což - líbí se mi to a to je hlavní :) Červená se mi hodí k podzimu a už byl čas se k ní vrátit... Fotky teda takhle - hlava ramena bílá zeď.....a pro zvědavce - nemám na sobě nic! :)

Za chvíli mám autoškolu a hrozně mě to štve bojim se a prostě se mi nechce... Chce se mi zavrtat se do pelechu a číst si Harryho a vykouknout a večer a jít do hospody a hrát šipky s klukama!

Tak co? Jak se vám zdá red head? :)

Mějte se!

Alice





11 komentářů:

  1. mně se líbí :) ta světlá už mě štvala :D

    OdpovědětVymazat
  2. sluší ti to mnohem více než ta světlá!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Zjevně nejsem jediná kdo se autoškoly děsí.. Přijdu si děsně mladá/malá/nešikovná na to aby mi svěřili takový "stroj". Ale naučili se to jiní, tak se to naučíš i Ty :) A já.
    Barva je jedna z nejlepších co jsem na Tobě viděla.

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě to velmi sluší, alespoň co já mohu posoudit. Já si vlasy si nebarvím a plánuji to až na dobu, kdy budu šedivá jak myš. A doufám, že to bude za dlouho:)

    OdpovědětVymazat
  5. boží!! nechápu, tobě sedne snad každá barva, chichi:)
    a buď odvážná a příště ukaž víc, nahotinko! k čemu to je, že na sobě nic nemáš, když neni nic vidět..

    OdpovědětVymazat
  6. neverila bych, ze to reknu, ale ta cervena ti sedne jeste vic nez ruzova :))

    OdpovědětVymazat
  7. Red hair jsou super, možná ještě lepší než pink hair:-) Z autoškoly jsem taky měla svýho času hrůzu, pak jsem obdržela řidičák a tři měsíce nato jsem namontovala ex-přítelovo nový auto kolem stromu. Náledí no:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Lindo mě právěže taky :D
    Jano, Blanche, Terko dík :)
    Bonnie přesně! ale jo zvládnem to! a dík :)
    Danio ty máš vlasy hezký i tak :) a děkuju!
    Ašulko nejsem tak krásná jako ty tak nemůžu bejt tak odvážná :) :P
    Terez to si mě teda moc neuklidnila! a teď jezdíš? a ještě - dík! hlavně je to lepší pro ty vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé a já budu asi divná a zlá, ale mně ses tůze líbila jako blondýna. Tohle je taky pěkný, ale blond byla blond.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Prosim tě Nik na tom přece neni nic divnýho ani zlýho :) mě se blonďatost taky líbila ale už to nešlo - mám svoje vlasy dost tmavý musela jsem to odbarvovat často a už jsem jim nechtěla tolik ubližovat... takže tak no :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.