úterý 21. září 2010

Needs!

To už neni ani wish list to je need list!
Potřebuju zimní botky - nejlépe takovýdleho krásnýho tvaru...(forever21)

Potřebuju podzimní botky - drsňácký a kotníkový! Brala bych i jinou barvu než černou... (topshop)

Potřebuju krátký kožený drsňácký podzimní rukavičky! Nejlépe růžový ale tyhle se mi taky líběj... (h&m)

Potřebuju uplně normální tílka a trika bez ničeho bílý černý a šedý.... (asi h&m co? :D )


Potřebuju kabátek! Tenhle má nejkrásnější tvar ale brala bych výraznější barvu... (topshop)


Potřebuju cardigen! Černý volný... (h&m)

Potřebuju nějaký volný barevný svetr - záplaty na loktech jsou velký plus :) (h&m)

Potřebuju nějakej svetřík s obrázkem...(no dobře to už spíš chci než potřebuju...) (topshop)

A chci - nějaký krásný šatečky volánkatý vlající nebo krajkatý.... (pro ilustraci h&m)

A chci něco s kamejí - nebo i s více :) (topshop)

A hrozně moc chci nějakého dalšího jelínka! (nejsem si jistá jestli topshop nebo forever21)

A taky bych chtěla nějaký hodinky (nebo více hodinek) na krk... (topshop)

A ještě taky - obyčejnou černou sukni takovou akorát dlouhou aby se hodila ke všemu - no to jsem nenašla ani na obrázku natož v reále... Asi bude muset zakročit "skorotchyně" šička :)

Je zjevný že jsem naprosto nepřipravena na podzim! Tak kdyby jste někdo narazil na něco z toho....a bylo to krásný a levný tak dejte vědět! :) 

Další položky do need listu: Peníze (Jak přízemní že? Ovšem jsem bez koruny...), brigáda v Ústí, pevná vůle pro učení!, pevná vůle pro chození cvičit = zhubnout.... No s tim mi už asi nido nepomůžete co? Ach jo... (Leda byste někdo věděl o brgádě v Ústí - můj mejl je vpravo :) )

A co vám ještě chybí? A kde budete doplňovat? A co ty věci co se nedaj koupit?

Mějte se sluníčkově!

Alice

12 komentářů:

  1. idem spisovat zoznam!! ale z toho tvojho by som si urcite vybrala =) tie saticky..kabatik..aaach

    OdpovědětVymazat
  2. ja taky strasne potrebuju ty boty, ty první!! viděla jsem podobné u bati, ale na noze vypadaly divně, ten vršek byl na lýtku tak divně volnej, už to nemělo ten pěkný tvar jak bez nohy:)). a taky v deichmanovi, jenže to byl takový nepříjemný umělý materiál a kolem podrážky lepidlo.. tak sem si je ani nezkoušela. ale strašně je taky chci takový, přijdou mi takový čarodějnický a určitě sou úžasný k sukni ke gatím:)). lucka

    OdpovědětVymazat
  3. já bych ty první boty chtěla jako podzimní :) jsou teď v obchodech všude a já jen ochám a áchám .. ale nemůžu si moc dovolit vyskakování :) zimní vybrané mám, jednoduché kozačky do půl lýtek, jen nevím barvu hnědá vs. černá? protože nevím jestli si nekoupím nový kabát a vím že chci barevný ale nevím jaký .. no děsný dilema, že jo :D bojím se že si koupím boty a pak nebudu moc sehnat kabát a naopak.. a ještě víc se bojím že po výplatě v listopadu už tam nebudou!

    jinak jsi chytrá holka, jednoduchá tílka lov v háemku :) cena je úměrná kvalitě .. já tam sehnala svoje dlouhé černé v Brně za pár kaček :) výběr byl nehorázný!

    a kamej! ani mi nemluv. sháním ji už něco kolem roku ... můj typ - starožitnictví .. nevíš co za kousky tam najdeš! já jich našla hned několik, jenže jsem si neuměla vybrat a tak nemám žádnou :) ale já chci brož s kamejí :) taky se mi těžko vybíraj, protože je tam dost tenká hranice mezi kýčem a hezkým kouskem .. a ty současné třeba na fleru jsou bohužel většinou na hranici toho kýče ... ale i tam se dá najít! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty mi čteš myšlenky kočičko, zrovna jsem taky chtěla udělat wishlist! Taky toho hodně potřebuji, v centru mého zájmu jsou teď kabelky, protože jich mám fakt málo, a kožené rukavice!

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, svetr se záplatama je můj sen! A přesně takový kožený růžový rukavice jsem viděla loni v Bijou brigitte. Dlouho jsem nad nima váhala...

    OdpovědětVymazat
  6. ty druhe botky, veskera bizu a vsechno obleceni bez poslednich dvou: chci hned hned hned :) skvely vkus, pani ,-)

    OdpovědětVymazat
  7. ach, topshop boty jsou srdcovka!

    OdpovědětVymazat
  8. No to nemas podla mna taky problem staci zavitat doo tych obchodov:))ten kabatik je inak nadherny a ta farba podla mna nie je nevyrazna ale elegantna vazne je krasny:)a tie volanikove saty stale obkukujem v HM tam je teraz vsetko volanove parada:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kabátek se mi moooc líbí! A taky šatky z minulého postu! ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Freshion - jsem zvědavá!
    Lucka - čarodějnický je přesně to slovo :) a u Bati jsem taky koukala a nic moc...
    Linda - s barvou ti neporadim - jsem moc zaujatá proti hnědý takže jsem neobjektivní :) a musim najít nějaký strožitnictí o žádnym v mojem okolí nevim! chyba!
    Evi tak dělej jsem zvědavá! kožený rukavičky jsou nutnost!
    Blanche - tak Bijou brigitte, jo? třeba budou i letos dík za typ!
    eee - dík pani! (a né že si to všechno koupíš nebo puknu závistí!)
    Daniela - to teda! bohužel taky penězožrout :(
    Biancaprincipessa - no jo jednej problém je moje finanční situace...hrůza!
    Andrejko dík :)

    OdpovědětVymazat
  11. Shodujem se skoro ve všem tyjo. Boty jsou absolutní nutnost, nemám opravdu žádné, chci obyčejné černé ne moc vysoké a aby se daly nosit i k sukni, tak snad nějaké seženu. :-) Nad kabátkem taky přemýšlím, uvažuju o námořnickém modrém se zlatýma knoflíkama, viděla jsem ho v Camaieu, musím našetřit a pak se pro něj stavím. Ty kožené rukavice jsou nutnost, obyčejných triček a svetrů není nikdy dost a těma kamejema a hodinkama na krku jsem přímo posedlá! hned jak je vidím v obchodě tak to kupuju. :-D Jo a zoufale sháním něco s jelenem!

    OdpovědětVymazat
  12. Na krku jsem nosila řetízek a na něm hodinky, když mi odešel pásek. Pak je zkoušela nosit i v rozkroku, ale už sem z toho vyrostla :) Ale na krk že bych obnovila? :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.