neděle 12. září 2010

Home sweet home :)

Tak jsem doma ze Španělska! Bylo to super... Sluníčko potápění procházky po pláži válení se na lehátku spousta dobrého jídla klid a pohoda...

V následujících dnech očekávejte spoustu (nejen)fotočlánků :) 

No.... Musim říct že mě až překvapilo jak moc mi vadilo nebýt online....nemoct číst blogy a nemoct si ulevovat od myšlenek a fotek hned rovnou zatepla sem... Uf teda mám já to ale solidní závislost! Co vy? 

Pro teď konec - jdu za svým Milovaným po kterém se mi stýskalo strašně moc!

Mějte se! :)

Alice

Pohoda prostě....

Oblíbenou kratochvílí u bazénu byly závody zířátek :D

Mňáááám!!!

3 komentáře:

  1. Uáá, luxusní jídlo!! :)

    Já mám solidní závislost a hrdě se k ní hlásím, když nejsem dýl než 2 dny online, začíná mi cukat v koutku :D

    OdpovědětVymazat
  2. no som rada, že bolo super. teším sa na fotky.
    mňam "prošúúúto":)

    OdpovědětVymazat
  3. Evi bylo to velmi labužnické :)
    Foly já sem taky ráda :) coming soon :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.