sobota 2. ledna 2010

Můj rok 2009....

Započala jsem ho zcela brazilsky :)

Užívala jsem si sněhu co to šlo :)

Přešla jsem Brooklyn Bridge.....s drahými kamarádkami :) 

Nechala jsem se znovu tetovat...

Navštívila jsem místa která jsem si moc přála navštívit... Just Imagine.....

Koupila jsem si brejle pilotky :)

Objevila jsem kabelku svých snů :)

Mé jméno bylo zapsáno na stěnu v Muzeu moderního umění v NY...

Koupila jsem si první úzké džínky a to rovnou fialové...a vyvalovala jsem se v nich v Central parku...

Kouřila jsem obrovskýho doutníka a nosila slamák...

Posnídala jsem u Tiffanyho...


Poznala jsem krásné muže....a oblíbila si songu American Boy :)

Byla jsem k smrti vyděšená! (to v pravo dole jsem já...opravdu moc velká horská dráha...)


Potápěla jsem se ve Španělsku...

Byla jsem unavená z trapkání po Barceloně...

Chvílema jsem z toho byla celá namodralá a vysmátá :)

Byla jsem na šílené disco párty v tom nejšílenějším oblečení roku :)

Měla jsem nejlepší sladkost svéh života..a to nemám ráda sladký...

Vydělala jsem si na nový foťáček a zcela jsem mu propadla...a měla jsem dvoubarevné vlasy...

Měla jsem zlaté vlasy...


Měla jsem fialkové vlasy...

Koupila jsem si úžasný botičky který prostě miluju...

A ještě asi tak milion dalších věcí se stalo....

Rok 2009 se mi opravdu líbil...je mi líto že je pryč... 2009 pro m byl hodně novinkový, cestovatelský a plný zážitků... Většinou v kladném slova smyslu :) Poznala jsem spoustu úžasných lidí a navštívila místa po kterých jsem vždycky toužila... Největší pecka byl samozřejmě New York...to město prostě miluju a návrat je jistý... No a ty lidi....všechny bych je tolik chtěla vidt znova!!! 

A teď je tady 2010....rok ze kterého mám strach... Čekají mě státnice....a bojím se bojím! No ale třeba to nakonec bude dobrý rok.... Budu se muset hodně snažit a všechno to záleží jen na mě a mém postoji... A já si chci udržet pozitivní pohled na věc! (to není předsevzetí...) 

Doufám že se moje malé fotoohlédnutí bude líbit :) 

Alice...




6 komentářů:

  1. Love the photos..Happy New Year!

    OdpovědětVymazat
  2. NEW YORK..NEW YORK...NEW YOOOOOORK...O MŮJ BOŽE, PRÁVĚ TO VYDÝCHÁVÁM..JÁ TI TEN NEW YORK TAK ZÁVIDÍM, ŽE ASI PUKNU...POMOOOOC...btw: kde si tam bydlela?? co tak sleduji tak ubytování je tam dost drahé..

    OdpovědětVymazat
  3. Doufám, že jednou podniknu stejný výlet do NY jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  4. I já velice závidím ten NY .. snad se tam taky jednou podívám :) Jinak krásné fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jak vidím, tak tvůj rok 2009 byl opravdu vydařený a zřejmě i velmi příjemný a nezapomenutelný. Do New Yorku bych také jednou moc ráda zavítala. :-) Jinak, t tvé červené designérské botky se mi moc líbí, jsou roztomilé a jistě moc pohodlné. Hodí se k tobě. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pááni! Máš za sebou úžasný rok! Řekla bych přímo rok splněných snů;)
    *tiše závidím*:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Váš názor!

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.